انعکاس موشک باران تاسیسات هسته ای اسرائیل در رزمایش پیامبر اکرم (ص)

انعکاس موشک باران تاسیسات هسته ای اسرائیل در رزمایش پیامبر اکرم (ص)

روز جدید : فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این اقدام را در پاسخ به تهدیدات اسرائیل دانست. فرمانده سپاه پاسداران همچنین گفت: اگر رژیم صهیونیستی اشتباه کند، گروهک های آنها را قطع می کنیم. در پایان یک تمرین نظامی پنج روزه در روز جمعه، ایران چندین موشک بالستیک شلیک کرد که به گفته فرماندهان نظامی ایران، هشداری به اسرائیل از جمله بمباران تأسیسات هسته‌ای اسرائیل است.

رویترز جزئیات حمله ایران را گزارش کرد: روز جمعه، در پایان یک رزمایش نظامی پنج روزه، ایران چندین موشک بالستیک شلیک کرد که به گفته فرماندهان نظامی ایران، هشداری به اسرائیل از جمله بمباران تأسیسات بود. رزمایش های اخیر و با هدف تکرار تاسیسات هسته ای اسرائیل این انرژی هسته ای اسرائیل است.

سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تلویزیون دولتی ایران گفت: تهدیدهای متعدد و توخالی مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باعث برگزاری این رزمایش هم اکنون شده است.

وی افزود: 16 موشکی که به طور همزمان به هدف اصابت می کند، بخش کوچکی از صدها موشکی است که می تواند به طور همزمان به هر کشوری که قصد جنگیدن و حمله به ایران را داشته باشد، ضربه بزند و کاملا نابود کند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در سخنانی گفت: این رزمایش به ویژه آخرین مرحله آن پیام بسیار روشنی داشت و هشداری جدی، واقعی و میدانی نسبت به تهدیدهای ناظر رژیم صهیونیستی است. «اگر اشتباه کنند، ببينند، اگر توقف کنند، دستشان را قطع مي کنيم».

به گزارش رویترز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رزمایش را با منفجر کردن ماکت مجتمع هسته‌ای دیمونا اسرائیل متوقف کرد. تلویزیون دولتی ایران تصاویری از شلیک موشک به نیزه های اهداف و تهدید اسرائیل را پخش کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش موشکی خود برای حمله به نیزه تاسیسات هسته ای دیمونا مرکز حساس رژیم صهیونیستی با موفقیت آموزش دید. موشک های آموزشی شامل عماد، قدر، سجیل، زلزال، دزفول و ذوالفقار بوده و بردی بین 350 تا 2000 کیلومتر (220 تا 1250 مایل) دارند.

ایران گفته است که موشک‌های کوتاه‌برد و میان‌بردش می‌توانند به اسرائیل و همچنین پایگاه‌های آمریکا در منطقه برسند.

مقامات ایرانی می گویند موشک های شلیک شده در این رزمایش با موفقیت به یکی از اهداف اصابت کرده و 10 پهپاد را به طور همزمان اصابت کرده است. تلویزیون دولتی ایران عکس هایی از پرتاب موشک در صحرا پخش کرد.

در هر صورت اقدام فوق نشان داد که ایران آماده پاسخ قاطع به هرگونه اقدام اسرائیل است و بنابراین اسرائیلی ها نباید در محاسبه بی پاسخ ماندن اقدام آنها اشتباه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید