تفرقه ابزار دشمنان اسلام است/ هراس دشمن از وحدت و بیداری اسلامی


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900357

یک معلم برجسته اهل سنت گفت: طرح تفرقه افکنی و ایجاد جنگ های قومی و مذهبی در کشور اسلامی ایران یکی از دسیسه های دشمنان انقلاب است و باید با حفظ وحدت و یکپارچگی در این راستا عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معلم رئوف سعیدیان از معلمان اهل سنت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن محکومیت حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: البته هر عملیات تروریستی که دشمن انجام می دهد پشت این عملیات قسم خوردگان است. دشمنان اسلام و میهن اسلامی و وحدت ملی.»

وی گفت: دشمن بداند که این اقدامات تروریستی هیچ ثمری نخواهد داشت و این موضوع از نظر هر انسان صادق، حقیقت خواه و آزادی خواه محکوم خواهد بود و چیزی جز توطئه نیست. دشمن.”

این معلم اهل سنت کردستان تصریح کرد: بارها مردم با حضور باشکوه خود و با حمایت از این انقلاب این عملیات ها را خنثی کرده اند و اعلام می داریم که همه علما و مردم اهل سنت استان کردستان این گونه اقدامات شوم و مخرب را محکوم می کنند.

وی افزود: ملت ایران قطعا ملتی آگاه و روشن بین است و به خوبی از نقشه های دشمنان برای مقابله با این انقلاب آگاه هستند و با وحدت ملی خود با این موارد و سایر موارد برخورد خواهند کرد.

سعیدیان خاطرنشان کرد: مردم ایران در 43 سال گذشته نشان داده اند که همیشه پاسدار این انقلاب هستند و شناخت خوبی از دشمن دارند و این بار دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این عملیات در منطقه اهل سنت کشور دشمن انجام شد، قطعا این اقدام در راستای از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه و دشمنی بین برادران اهل سنت و شیعه انجام شد که این بار ضروری است. با هم و متحد از اجرای نقشه شوم دشمن در این زمینه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید