دشمن بر طبل تفرقه قومی می کوبد/ وحدت ملی مانع اهداف دشمنان است


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900918

معاون تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بمباران اقدامی تفرقه انگیز، استکباری و استعماری برای ایجاد تفرقه در امت اسلامی و کوبیدن بر طبل اختلافات قومیتی است که نیاز به بصیرت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا دیلمی در گفت و گو با گلستان ما اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر در زاهدان، خصومت و وحدت اسلامی واقعاً مانع از تحقق اهداف شوم دشمن است و مردم باید عاقل باشند. انتقام خون پاک شهدای حادثه اخیر را بگیرید به فضل الهی و جوانان مومن و انقلابی با همت نیروهای نظم و نظامی ملت عزیزمان را از نفاق و ضد انقلاب و بت پرستی استکبار نجات خواهیم داد. برادران

معاون تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: دشمن با عزم خود برای توقف پیشرفت و توسعه تمدن نوین اسلامی جذب شده است و دشمن نمی تواند ارزش ها و عظمت هایی را که جمهوری اسلامی به دست آورده است، معجزه اربعین حسینی و حسینی را ببیند. اتفاقات ارزشمند بسیاری که در حوزه رهبری اقتصادی و فرهنگی رخ می دهد، علیرغم همه گلایه ها از جمهوری اسلامی، دشمن را به وحشت انداخته است.

دیلمی تصریح کرد: بزرگترین بحران ها را جریان استکبار، بحران انرژی و مشکلات عدیده ای روبه رو می کند که عزت و جایگاه خود را بیش از گذشته در مسیر انحطاط می بیند و فروپاشی جریان استکبار در دنیا و تا از این مشکلات فرار کند و برای جلوگیری از مرگ تدریجی خود تلاش می کند جلوی گفتمان انقلاب اسلامی را بگیرد و قطعاً نمی تواند به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: افراد مومن و نمازگزار یا حافظ جان مردم توسط مزدوران و منافقین و وابسته به جریان سیاسی آنها کشته شده اند. این در واقع از مزدوران جنبش صهیونیستی، منافقین و خائنان و ملت است.» فهیم ما نیز این افراد را به خوبی می شناسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و یکی از راهبردهای اصلی ائمه انقلاب است، موضوع وحدت امت اسلامی است، یک واجب دینی که رمز اقتدار اسلام است. امت و بزرگترین پیام سیاسی اسلام.

دیلمی تصریح کرد: بمباران تفرقه افکن استکبار و استعمار تلاشی برای ایجاد تفرقه در امت اسلامی و کوبیدن بر طبل اختلافات قومیتی است که نیاز به بصیرت دارد. استکبار جاری می شود.

وی خاطرنشان کرد: از این رو موضوعی که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، وحدت و انسجام جامعه اسلامی است که برکات بسیار مهمی برای اعتلای اسلام ناب محمدی دارد که در نظام فکری ائمه اطهار(ع) به وضوح مشاهده می کنیم. انقلاب، از نعمت وحدت تا تکمیل پایه های تمدن مدرن. اسلام و نجات امت اسلامی از سلطه استکبار و ایجاد وحدت در راه حاکمیت اسلام و دوری از ارعاب استکبار جهانی و نقش آفرینی مسلمانان در عرصه جهانی.

دیلمی تاکید کرد: به رحمت خداوند، با هوشیاری مردم و شعور مردم و حضور مقتدرانه آنان و علما و نخبگان در پاسداری از میراث شهدا، در این قیام اخیر ضربه سختی به دشمن وارد شده است. خداوند مستکبران و مزدورانشان را رحمت کند، انتقامی ظالمانه در انتظار آنهاست. ایران بزرگ را بدست آورید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید