دشمن به دنبال تفرقه قومی و مذهبی است


ساعت: 22:18
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820132

محمد بکیر محمدی لائینی با اشاره به حادثه معبد رضوی و شهادت و مجروح شدن چند دانش آموز گفت: می خواهد جنگ فرقه ای و مذهبی راه بیندازد و کشور را ناامن کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی امشب با بیان اینکه در تهیه و توزیع 2000 بسته معیشتی که به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سپاه میاندورود در شهر حسنیه شهرستان تبکدک برگزار شده بود، کمک صادقانه می کنم. در عبادت و یاری مؤمنانه جمع شوید. خدا را شکر. امیدواریم در آینده وضعیت بهتر شود و بتوانیم حضور مردم در مساجد را در شب های قدر مشاهده کنیم.

وی با اشاره به آغاز سال جدید گفت: اکنون با آمدن امام زمان (عج) امکان پذیر نیست، اما بحمدالله با شکوفایی معنوی وضعیت نسبتاً مطلوب تری خواهیم داشت و به امید خدا سالی پر از خیر و برکت. سلامتی، فراوانی از برکات، پیشرفت و رشد کشور در ابعاد مختلف.»

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یاری مؤمنانه مظهر انسانیت، گذشت و ایثار است، گفت: هر کجا این ویژگی ها باشد زیباست. خودخواهی، خودمحوری و عدم کمک خانواده و همسایگان شر است و خداوند آنها را دوست ندارد.»

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه دشمنان و ضدانقلاب از کمک های مومنانه ناراحت می شوند، گفت: یکی از دستورات دین به ثروتمندان نیکوکاری است همانطور که خداوند به شما نیکی کرده است.

وی با اشاره به حادثه حرم رضوی و شهادت و مجروح شدن چند دانش آموز گفت: جنگ فرقه ای و مذهبی راه اندازی کنید و کشور را ناامن کنید و دولت انقلابی را ناکارآمد کنید و باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به بیزاری علمای شیعه و سنی از این دو واقعه، گفت: ما هم جریانی هستیم.

امام جمعه ساری گفت: می خواهند بین شیعه و سنی جنگ راه بیندازند. امروز دشمنان از هر سو می آیند تا ناکارآمدی این دولت را نشان دهند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید