امروز دشمن برای دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی وارد عمل شده است


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900549

هدف دشمن امروز این است که همزمان مظالم قومی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی را فعال کند. اقدامی برای ایجاد دوقطبی انجام داد که منجر به جنگ داخلی و در نهایت، در توهم آنها، فروپاشی یا حداقل اشغال ایران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد احمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: برای درک درست تاریخ این روزها فراموش نکنیم که در یک جنگ تمدنی در نبرد واقعی، ملموس و همه جانبه با دشمن هستیم.

وی گفت: پیدایش نهضت تمدنی ما دشمن را مضطرب می کند، بنابراین دشمن در این مواقع ساکت نمی نشیند و دست به کار می شود و تلاش می کند این تلاش ها را کند کند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: به عنوان مثال حرکت باشکوه اربعین حسینی و استقبال خوب کردها و اهل سنت کردستان در شهر مریوان مانند ضربه ای به دشمن بود تا جایی که دشمنی و مرگ خود را تشخیص ندادند. دست خانم مهسا امینی به بهانه ای دست زدند و می خواستند با عوامل نفوذی خود آشوب ایجاد کنند و اوضاع استان را ناپایدار کنند.

وی افزود: آخرین نقشه دشمن استفاده از یک جنگ ترکیبی همه جانبه برای مهار ایران با به میز مذاکره آوردن مولفه های قدرت خود از جمله دارایی های هسته ای و موشکی منطقه (با توجه به ناتوانی در سایر زمینه ها از جمله حمله نظامی، تنها حمله نظامی بود). فرصت دشمن برای خویشتن‌داری از طریق تحریم‌ها و مذاکرات تنگ بود) و در این صورت ایستادگی مردم نمی‌تواند منجر به هیچ نتیجه‌ای شود.

احمدی خاطرنشان کرد: دشمن در دولت قبل تا حدودی توانست برنامه مهار را اجرا کند و موفق شد! مرحله بعدی ادامه ماجرا بود که با روی کار آمدن دولت رئیس جمهور متوقف شد.

وی گفت: در ابتدای کار دولت جدید، عوامل داخلی دشمن و مداحان غرب به گونه ای زمینه را فراهم کرده اند که برای برون رفت از مشکلات چاره ای جز مذاکره و مذاکره وجود نداشته باشد. در مقابل زیاده خواهی های غرب (تسلیم دولت خالی، انبار خالی و…) دست کوتاهی داشته باشند..) و این تا زمانی بود که تیم جدید در گام اول وارد مذاکره نشد و اقتصاد و معیشت مردم را گره نزند و یاد گرفت. از گذشته شرایط معقول و معقولی را به تناسب منافع ایران برای طرف مقابل گذاشتند و حق ملت را مطالبه کردند که منفعت اقتصادی کوتاه مدت نبود و در نهایت با دیدارها و خروج های متعدد مطالبات مردمی مطرح شد. دشمنان به بن بست رسیده اند و اقتصاد کشور حداقل بدون وابستگی و جبران اشتباهات فاحش 8 سال گذشته بهتر از گذشته عمل می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز دشمنان ایران با مشکلات داخلی زیادی (سیاسی، اقتصادی و …) دست و پنجه نرم می کنند و از آنجایی که ایران از نظر قدرت نظامی و هسته ای در منطقه حرف اول را می زند، استکبار تصمیم به مجازات ایران گرفته و او را مجبور کرده است. افتادن و بنابراین چیزی که برایش می ماند استفاده از تفاله ها و آشغال های گروه های رنگارنگ ورشکسته با نفس است، مصنوع ساختن مصیبت سیمرغ است، پس یا باید بهانه ای بیابد یا بیافریند، اما این زمان با هدف فعال سازی همزمان گسل های قومی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی برای ایجاد دوقطبی که منجر به جنگ داخلی و در نهایت به توهم می شود، شروع به تجزیه و یا حداقل اشغال ایران کردند و با اتحاد و حضور مردم غیور کشور. ایران این بار هم این نقشه دشمن به نتیجه نمی رسد.

وی گفت: دشمن در حادثه دلخراش مهسا امینی فرصت را غنیمت شمرده و همه لاشخوران مزدور جاهل را به صف کرد تا شاید برای جبران ناکامی های راهبردی گذشته، مانعی بر سر راه حرکت قدرتمند ایران ایجاد کنند.

احمدی گفت: در این فتنه جدید علاوه بر مزدوران شناسنامه ای مانند مجاهدین خلق، کومله، دمکرات و… از دو خصلت نیز بهره می برد. و سلبریتی های پادو و بی سواد و درجه دو او بخشی از نسل جدید جوانانی هستند که سال ها با خیانت عده ای در فضای مجازی توسط دشمن تربیت شده اند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: نوجوانی که به دلیل بی توجهی دولت و پدر و مادرش شناخت درستی از گذشته و حال کشورش ندارد و دشمن توانسته همه چیز را برایش در رسانه ها بچرخاند و رد کند. جنگ، تطهیر کشور خائن، تحقیر ایران و ایرانی. تاکید شدید بر نقاط ضعف و نادیده گرفتن قوی نقاط قوت و تقصیر ریشه همه مشکلات به گردن انقلاب و انقلابی گری و به راحتی جایگزینی جلاد و شهید و تجویز راه برون رفت از انقلاب!!! و اینجاست که امروزه در کوچه و خیابان با آدم های پیچ و تاب خورده و بازیچه ای مواجه می شویم که دوست و دشمن و هویت خود و مزایا و معایب خود را نمی شناسند و در این جنگ شناختی به عزت نفس نادانی رسیده اند که نتیجه آن رفتار عجیبی است داعش حمله کرده!!! اینها فرزندان ما هستند که با خیانت برخی از مسئولان در فضای بی قانونی مجازی و عدم درک دیگران به حدی رسیده اند که حتی پاسخگوی پدر و مادر خود نیستند و متأسفانه در صورت ضربه زدن یا ضربه خوردن، ضرر یک چاقوی دو لبه است این برای ایران عزیز است، انشالله که مسئولان بیدار شوند و برنامه ای جدید بچینند، البته تا دیر نشده!

احمدی در پایان تصریح کرد: مردم شریف و وفادار ایران همواره ثابت کرده اند که پای انقلاب، اسلام و نظام بوده و هرگز در کنار دشمن نبوده اند، اما مشکلاتی مانند فساد، تبعیض، ناکارآمدی، رانت خواری، سوء استفاده ها و پدیده خویشاوندی همراه با تورم و بیکاری و… نارضایتی و زندگی آنان را سخت کرده است که امید است با حضور دولت انقلابی و با عنایت حضرت امام(ره). زمان این تلخی ها برطرف می شود و با نزدیک شدن به شعارهای اصیل انقلاب شکوهمند اسلامی روز به روز ذائقه ملت رشیدمان شیرین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید