ارائه خدمات به مردم در دوران ولیعهدی بدون نگاه سیاسی، قومی و مذهبی بود/ برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد.


ساعت: 13:52
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880817

سردار حسین معارفی گفت: در دوران کرونا رویکرد ارائه خدمات به مردم نه سیاسی، قومی و نه مذهبی بود، فقط انسانیت مهم بود، یعنی تعهد پزشکی در این مرحله محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظهر امروز با سردار معروفی فرمانده سپاه تارولا دیدار و گفتگو کرد.


سردار حسین معارفی گفت: در دوره کرونا زیبایی توسط کادر پزشکی ایجاد شد و ارادت مردم به نظام پزشکی و درمانی چند برابر شد.


فرمانده سپاه تارولا استان کرمان افزود: در دوران کرونا رویکرد خدمات رسانی به مردم نه سیاسی، قومیتی و نه مذهبی بود، فقط انسانیت مهم بود، یعنی تعهد پزشکی در این صحنه محقق شد.


وی گفت: این زیبایی ها باید حفظ شود و نگاه ما خدمت به افراد سیاسی، قومی و مذهبی نباشد، این نگاه در سپاه حاکم است چرا که ما سپاه هستیم و جان خود را برای مردم می دهیم.


سردار معروفی تصریح کرد: سلامت و ایمنی از نیازهای جامعه است. اگر امنیت نباشد آسایش نیست اگر آسایش نباشد آرامش وجود ندارد. علم، پیشرفت و فناوری به عنوان یقین تعریف می شوند.


فرمانده سپاه طرالله از استان کرمان ادامه داد: برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد، به همین دلیل پرسنل پزشکی که در دوران کرونا جان خود را از دست دادند، شهید تلقی شدند زیرا در صحنه جهاد حضور داشتند و آلام مردم را کاهش دادند. مردم.


وی با تاکید بر لزوم بهداشت عمومی گفت: در استان کرمان در حوزه درمان چالش ها و مشکلاتی داریم، در زمینه اطلاع رسانی و آموزش بهداشت نیز مشکل داریم، زیرساخت های بهداشت عمومی مشکل داریم و زیرساخت های بهداشت آب است. که سپاه وارد این منطقه شده است.و دستگاه های دیگری هم کار کرده و تاکنون 409 روستا آبرسانی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید