ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور در مسائل قومی و مذهبی شد

زمان: 22:39
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776941

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با صدور فرمانی دکتر عبدالسلام کریمی را به عنوان “مشاور رئیس جمهور در مورد اقلیت های قومی و مذهبی” منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا عبدالسلام کریمی ، متولد 1346 ، فرزند شهید ، دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی نامه افتا و اجتهاد از مرکز بزرگ اسلامی غرب در سال 1370.

فرماندار دیواندره به مدت پنج سال ، رئیس دانشگاه پیام نور مریوان و سنندج به مدت پنج سال ، معاون برنامه ریزی و نیروی کار سازمان آموزشی کردی به مدت پنج سال ، مدیرکل مجموعه استان کردستان و فروش املاک و مدیر اسلام شفیع ‘i Science Center’ از سنندج یکی از حلقه های اجرایی و مدیریتی آن است.

متن تصمیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

به نام خدا

معلم دکتر عبدالسلام کریمی عزیز

با توجه به تعهد جنابعالی و دستاوردهای ارزشمند ، شما به عنوان “مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های قومی و مذهبی” منصوب می شوید.

امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و تلاش برای “عدالت محوری” ، “روح انقلابی” ، “دموکراسی” ، “پاکی و مبارزه با فساد” ، “حاکمیت قانون” و “مفاد میثاق مدیران مدیریت دولتی” با اقدامات م andثر و به موقع در مسائل و اقلیت های قومی ، در ایجاد وحدت ، همدلی و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف و پیشبرد اهداف دولت در چارچوب قوانین و مقررات کشور کوشا باشید.

توفیق روزافزون شما را در انجام صحیح وظایف ، خدمت به مردم در امور اقلیت ها ، تحقق آرمانهای نظام اسلامی و بیش از همه اعلام دومین گام انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید