«زنان و رسانه ها» تئوری جدید آمریکا و صهیونیسم علیه انقلاب/دشمن زیر خاکستر تفرقه مذهبی آتش روشن کرده است.


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902850

رسول اکبری گفت: عوامل صهیونیست، آمریکایی ها، اروپایی ها و بعضاً شرقی ها در تقسیم مذاهب نقش دارند و آن را به جنوب شرق ایران آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول اکبری کارشناس امور فرهنگی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: توطئه تفرقه، سیاست همیشگی دشمنان مسلمانان است.

اکبری افزود: یهودیان، بدبینان و کفار به اسلام معتقد بودند که هیچ توطئه ای علیه یک ملت و دین موفق بدون تفرقه ممکن نیست.

وی تفرقه را یکی از سیاست های اصلی دشمن می داند و بیان می کند: از زمان پیامبر(ص) و حضرت آدم(ع) تفرقه شکل حق و باطل به خود گرفته است.

این کارشناس گفت: انقلاب هنوز پیروز نشده، تفرقه ها شروع شده و به مرور زمان عده ای با روش های مختلف به انقلاب حمله کردند.

اکبری بیان کرد: ایجاد تفرقه بین رهبران انقلاب که علما بودند و گروه های فعال انقلابی باعث شد حزب توده، پارتیزان های وفادار و مجاهدین خلق تشکیل شود.

وی افزود: دشمن 43 سال تفرقه را در مسائل سیاسی و انقلاب دنبال کرد اما شعله تفرقه در مذاهب را شعله ور کرد و مانند آتش زیر خاکستر ماند.

اکبری بیان می کند: متأسفانه در سال 1401 لشکر حرفه ای و جدی تری مطرح شد که لشکر شیعه و سنی و شیعه و سنی عراق یکی از آنها بود.

وی تصریح کرد: عوامل رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها، اروپایی ها و گاه شرقی ها در ایجاد تفرقه نقش داشتند و آن را به جنوب شرق ایران آوردند.

اکبری گفت: تقسیم بندی جدید جنوب شرق و شمال غرب ایران نشان داد که استان های کردنشین زمینه های خوبی برای توسعه این پایان نامه بودند.

وی افزود: یکی از ابزارهای دشمن برای ایجاد تفرقه، زنان و رسانه ها هستند که تئوری جدیدی از سیاست پیشرفته و قدیمی تفرقه علیه انقلاب خواهد بود.

اکبری ادامه داد: متأسفانه ملت ایران، انقلاب، شیعه و سنی از ساز مذکور ضربه خوردند اما این دسیسه شکست خورده و ریشه کن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید