نقل و انتقالات شاه ماهی؛ امکان عقد قرارداد با استقلال و پرسپولیس وجود دارد

نقل و انتقالات شاه ماهی؛  امکان عقد قرارداد با استقلال و پرسپولیس وجود دارد

برخلاف تصور شایعات، بازارهای داغ و تغییر ستاره های فوتبال بانوان نیز حال و هوای خود را دارد، به همین دلیل به سراغ زهره کودایی دروازه بان محبوب تیم ملی فوتبال بانوان رفتیم، دختری رنج کشیده که واقعا عنصر زیبایی از بدبختی های زندگی است. دقایقی با زهره کدایی گفت‌وگو کردیم که خواندن این گفتگو خالی از لطف نیست.

آیا زهره کدایی از خودش برایمان می گوید؟ از همان ابتدا، قبل از شروع فوتبال …

من در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمدم و پس از فوت پدرم برای تامین مخارج خانواده به نجار مشغول شدم. ناامید نشدم و می دانستم که خدا به من کمک خواهد کرد. دنبال توپ دویدم و سعی کردم به آرزویم برسم. در 16 سالگی رسما به لیگ برتر فوتسال پیوستم و بعد از 2 سال فوتبال را در استقلال جنوب شروع کردم. .

اما خیلی وقته از تیم ملی دوری!

بله درست است، من به دلیل مشکلات خانوادگی پس از حضور در سه مسابقه مقدماتی جام ملت های آسیا و یک دوره مسابقات غرب آسیا مجبور به ترک تیم ملی شدم. اما با بازگشت خانم ایراندوست به تیم ملی، دوباره دعوت شدم و افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را نصیبم کردند.

درباره مریم ایراندوست صحبت کردیم، می گویید چطور از تیم ملی حذف شد؟

بحث مریم ایراندوست با همه مربیان فرق می کند، چون می دانید که ما خارج از رنکینگ فیفا بودیم و خانم ایراندوست تیم ملی را احیا کرد، جا دارد از ایشان تشکر کنم و متاسفم بابت برخوردی که شد. به نظرم فوتبال بانوان کشورمان به ایراندوست معروف شد و باعث شد تا مدتی به شاگردی او افتخار کنم. نمی دانم در فدراسیون چه گذشت اما مریم ایراندوست از دست رفت و من به نوبه خود از او و همه اعضای سابق تیم تشکر می کنم.

صحبت از شرایط باشگاه شد، سال گذشته با ذوب آهن در رده پنجم قرار گرفتید.

بله، با وجود عملکرد خوب به خصوص در نیمه دوم، به رتبه بهتری نرسیدیم، اما هزینه هایی که ذوب آهن انجام داد با سه تیم اول جدول قابل مقایسه نیست و تیم ما تیم جوانی بود.

آیا شماره قرارداد خود را اعلام می کنید؟ معامله با دروازه بان تیم ملی چیست؟

مبلغ قراردادم 150 میلیون تومان است، دو برابر این مبلغ از سوی باشگاه سپاهان به من پیشنهاد شد اما به دلیل مشکلاتی که قبلا وجود داشت نپذیرفتم. امسال قراردادم با ذوب آهن تمام شد و امیدوارم با مبلغی بهتر از قبل قرارداد ببندم. یک تیم جدید ببندید و بهترین انتخاب ممکن را برای ادامه فوتبال داشته باشید.

صحبت از تیم جدید شده است، شنیده اید که استقلال و پرسپولیس می خواهند در لیگ برتر بانوان بازی کنند؟

بله، از این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم تیم های پرافتخار لیگ آقایان همچنان در لیگ برتر بانوان به میدان بروند. اگر پیشنهادی از این تیم ها داشته باشم و شرایطم را بپذیرند، بله، امکان عقد قرارداد با آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید