قرارداد نقل و انتقالات شاه ماهی با پرسپولیس پس از یک فصل به پایان رسید!

قرارداد نقل و انتقالات شاه ماهی با پرسپولیس پس از یک فصل به پایان رسید!

پرسپولیس با هدایت رضا درویش نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته را پر سر و صدا آغاز کرد. آنها یکی پس از دیگری ستاره هایی را در بازار نقل و انتقالات جذب کردند و فرصتی به دیگر رقبا در این زمینه ندادند. در شرایطی که استقلال و سپاهان روزهای نسبتاً آرامی را سپری می کردند، رضا درویش و قرمزها مشغول نقل و انتقالات بودند.

این تیم در همان ابتدا دو لژیونر سرشناس را به تهران بازگرداند و 3 ستاره را نیز از باشگاه سپاهان خریداری کرد. اما کار در این باشگاه تمام نشده بود و به نظر می رسید که بمب واقعی پرسپولیس در آینده منفجر شود. سعید صادقی ستاره ای که دو باشگاه استقلال و سپاهان حاضر بودند برایش هزینه زیادی کنند با یحیی به توافق رسید و در نهایت به پرسپولیس پیوست.

در این جا عنوان شد که قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس دو ساله است در حالی که این قرارداد یک ساله و سال دوم بر اساس توافق طرفین است!

سعید صادقی در پرسپولیس به خصوص در نیم فصل دوم خوش درخشید و شاید یکی از دلایل موفقیت و قهرمانی پرسپولیس، بازگشت سعید صادقی پس از لغزش در ابتدای نیم فصل بود.

آقای پز از فصل گذشته که به تیم پرسپولیس بازگشت، گل های مهمی برای شاگردان یحیی گل محمدی به ثمر رساند و با کمک مهدی ترابی (دیگر ستاره نوظهور پرسپولیس) این تیم را به بالای جدول رساندند و قهرمان شدند.

سعید صادقی نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی داشت و حالا جدایی احتمالی او می تواند صدمات جبران ناپذیری به این تیم وارد کند.

طبق اخبار، قرارداد سعید صادقی در فصل گذشته 15 میلیارد تومان برای یک فصل بود و او را با گزینه قهرمانی گران ترین بازیکن ایرانی تیم پرسپولیس تبدیل کرد.

حالا با توجه به محدودیت بودجه 325 میلیارد تومانی پرسپولیس، حمایت از سعید صادقی ستاره و ستاره نوظهور بسیار سخت است.

جدایی احتمالی یحیی گل محمدی سرمربی محبوب سعید صادقی می تواند کار را برای ماندن این ستاره ساروی در پرسپولیس سخت تر از گذشته کند.

باید منتظر ماند و دید رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس چه برنامه ای برای حفظ سعید صادقی و ستاره های خارج از قراردادشان دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید