تماس تلفنی پرسپولیس با نقل و انتقالات شاه ماهی

تماس تلفنی پرسپولیس با نقل و انتقالات شاه ماهی

احمد نورالهی هافبک سرشناس این روزها در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد اما خودش دوست دارد در شباب الاهلی بازی کند.

قرارداد سال دوم نورالهی با این تیم از امارات بر اساس توافق طرفین و مبلغ آن یک میلیون و 200 هزار دلار است. مبلغی که هیچ تیم ایرانی توان پرداخت آن را به احمد نورالهی ندارد. به همین دلیل طبیعی است که این ملی پوش بازی در امارات را ترجیح دهد اما …

این فقط 50 درصد داستان است. احمد نورالهی اگرچه با مهدی علی، سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی (در لیگ قهرمانان آسیا) مشکلاتی داشت اما با همین مرد راهی امارات شده بود. حالا ژاردیم که با الهلال قهرمان آسیا شده به شباب الاهلی برود، هافبک ایرانی را می خواهد یا نه؟

این مربی سرشناس که با بازیکنان بزرگی کار کرده ترجیح می دهد با هافبک ها یا مهاجمان برزیلی و اروپایی کار کند و این می تواند به یحیی گل محمدی کمک کند. چرا؟ سرمربی پرسپولیس که تجربه تلخی مقابل ژاردیم در دیدار مقابل الهلال عربستان دارد، حالا منتظر کمک این مربی پرتغالی است. اگر جاردیم بنا به دلایلی خواهان احمد نورالهی نباشد، راه برای بازگشت یحیی گل محمدی هافبک محبوبش به پرسپولیس هموار می شود.

سرمربی پرسپولیس بارها در نشست خبری خود احمد نورالهی را یکی از دلایل اصلی ناکامی این تیم در لیگ بیست و یکم عنوان کرده و به سبک بازی این هافبک پرتلاش و بازیساز اعتقاد زیادی دارد. رضا درویش هم مذاکرات اولیه را آغاز کرد اما همه چیز به تصمیم جاردیم بستگی دارد.

البته با توجه به روحیه خاص ژاردیم، پرسپولیسی ها امیدوارند که او نخواهند این هافبک ایرانی دوباره احمد نورالهی را به خدمت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید