عجیب ترین اتفاق نقل و انتقالات پرسپولیس; اقدام غیر محتمل شاه ماهی قرمز درویش

عجیب ترین اتفاق نقل و انتقالات پرسپولیس;  اقدام غیر محتمل شاه ماهی قرمز درویش

طبق آخرین اخبار، باشگاه پرسپولیس تنها به یکی از بازیکنان خود پیش پرداخت پرداخت کرده است. در حالی که نقل و انتقالات پرسپولیس پس از شروع خوب در تابستان با کندی مواجه شده و حتی می توان گفت به نوعی متوقف شده است، برخی اخبار حاکی از آن است که تنها یک بازیکن پیش پرداخت دریافت کرده و بقیه بازیکنان امیدوار به پیش پرداخت هستند. پرداخت ها.یا درصدی از قرارداد خود را تا شروع لیگ برتر پرداخت کنند.

این در حالی است که از بین بازیکنانی که پرسپولیس تاکنون برای نقل و انتقالات به خدمت گرفته است، فقط سعید صادقی دو و نیم میلیارد تومان پیش پرداخت دریافت کرده است که توسط یکی از هواداران متمول این تیم ساکن دبی تامین شده است. و باشگاه او تاکنون مستقیماً برای هیچ یک از بازیکنان جدید و مربیان خارجی که به خدمت گرفته است، پرداخت نکرده است.

پرسپولیس ترکیب خوبی دارد و البته تعداد قراردادها هم زیاد است اما ظاهرا مشکلات مالی در پرسپولیس بالا گرفته و حتی این باشگاه هم نتوانسته اسپانسر برای اردوی ترکیه ای خود پیدا کند به همین دلیل اردوی خارجی فعلا لغو شده است. و قرمزها مجبورند تمرینات پیش فصل خود را طبق دو فصل قبل انجام دهند. ردیابی کشور

باید منتظر ماند و دید مدیرعامل پرسپولیس که هم اکنون در سفرهای زیارتی خارج از کشور و کربلا به سر می برد، پس از بازگشت به کشور چه راه حلی برای مشکلات مالی قرمزها تجویز خواهد کرد که حتی باعث شده استعفای های پی در پی او هم اینطور نباشد. تکرار شونده. خیلی ها معتقدند اگر باشگاه نتواند در فصل پیش رو پول بازیکنان پرسپولیس را به موقع پرداخت کند، پرسپولیس دچار بحران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید