درخواست عجیب آبی ها از شاه ماهی نقل و انتقالات

درخواست عجیب آبی ها از شاه ماهی نقل و انتقالات

بحث در مورد باشگاه بعدی دیبالا و مقصد نهایی در این پنجره نقل و انتقالات ادامه دارد.

قرارداد این بازیکن با یوونتوس در پایان فصل گذشته به پایان رسید و طرفین تصمیم گرفتند پس از چند سال به این همکاری پایان دهند و مسیرهای مختلفی را انتخاب کنند. خیلی ها انتظار داشتند که او بلافاصله با اینتر قرارداد ببندد و به جمع بازیکنان این تیم بپیوندد اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و بازگشت روملو لوکاکو از چلسی به اینتر باعث شد تا این باشگاه برای جذب دیبالا دچار مشکل شود.

باشگاه رم نیز از این فرصت استفاده کرد و بلافاصله پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن به خود و مدیر برنامه هایش داد. حتی ژوزه مورینیو شخصا با او تماس گرفت تا شرایط این تیم و اهدافش در فصل آینده را توضیح دهد و دیبالا را متقاعد کند که به جمع بازیکنان جالوروسی بپیوندد.

در حالی که روز گذشته گفته می شد توافق نهایی ستاره آرژانتینی با رم انجام شده و او به زودی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد اما حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که اینتر از دیبالا خواسته است که پیشنهاد رم را بپذیرد. چند روز.

گفته می شود بپه ماروتا، مدیر اینتر، از این بازیکن 28 ساله خواسته است تا فعلاً صبر کند تا شرایط در اینتر کمی بهبود یابد و راهی برای فروش الکسیس سانچز بیابد. با این حال، این روزنامه تاکید می کند که صحبت های مورینیو برای دیبالا بسیار جذاب بوده و تا حد زیادی توجه او را برای پیوستن به رم جلب کرده است و ممکن است دیگر تمایلی به پوشیدن پیراهن اینتر نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید