ارتباط مهم نکونام با نقل و انتقالات شاه ماهی: برگشت

ارتباط مهم نکونام با نقل و انتقالات شاه ماهی: برگشت

در روزهای گذشته جواد نکونام سرمربی تیم استقلال از وضعیت جذب در این باشگاه، جدایی برخی بازیکنان و عدم جذب برخی از بازیکنان مورد نظر خود انتقاد کرد.

در همین زمینه پس از انتشار مطالبی در رسانه های اماراتی در خصوص باشگاه شباب الاهلی و قرارداد آن با مهدی قیدی، خبری نیز مبنی بر تماس علی خاطر با مدیر برنامه های مهدی قیدی منتشر شد.

آخرین اخبار دریافتی از نزدیکان جواد نکونام حاکی از آن است که سرمربی استقلال شخصا با بوچهری ستاره استقلال درباره آخرین وضعیت او در فصل قبل صحبت کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که نکونام به مهدی کایدی گفته است که تمام تلاشم را می کند تا شرایط برای ادامه حضور مهدی کایدی در استقلال فراهم شود. بوچهری گلزن هم گفت که منتظر تصمیمات استقلال است.

از طرفی گفته می شود نکونام نیز در این باره با علی خطیر صحبت کرده و از او خواسته که حالا که چند مهره مورد نظر او به استقلال نمی رسد، تمام تلاش خود را بکند تا مهدی کایدی در استقلال بماند اما استقلال اول. در حال حاضر پول ندارید!

آنچه در این مورد حائز اهمیت است تماس شخصی جواد نکونام با مهدی کایدی است که در روزهای قبل این اتفاق نیفتاده است. اما ظاهرا با توجه به حساسیت فصل نقل و انتقالات و اطلاعاتی که از تیم های اماراتی دریافت کرده، شخصا تصمیم به این کار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید