جنگ 3 مدعی برای شاه ماهی نقل و انتقالات

سعید عزت اللهی یک نیم فصل دیگر با ویل دانمارک قرارداد دارد و قبل از آن به تفصیل از آخرین وضعیت این بازیکن در تیم دانمارکی نوشت و اعلام کردیم که پس از صعود ویل به لیگ برتر دانمارک، این باشگاه خواهان ماندن سعید در این تیم است. باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد را داده است زیرا قرارداد طرفین در حال حاضر تا نیم فصل آینده (پنجره نقل و انتقالات زمستانی) اعتبار دارد.

مسئولان وایلا به خوبی به ارزش بازیکنی مثل عزت اللهی واقف هستند و می دانند که اگر بخواهند این بازیکن مبارز را از دست بدهند باید چندین برابر برای خرید جانشین او هزینه کنند. به همین دلیل تلاش های وایل برای تمدید قرارداد سعید از نیم فصل گذشته آغاز شده اما طبق اعلام قبلی پدر سعید، این هافبک ملی پوش از تیم های انگلیسی، آلمانی و ترکیه ای پیشنهاد دارد.

البته در کنار این پیشنهادها باید پیشنهاد تیم های ایرانی را هم اضافه کرد. این در شرایطی است که تا فصل قبل و طبق اعلام سعید و پدرش هرگز قصد بازگشت به لیگ ایران را نداشت و همچنان از کشورهای اروپایی به عنوان هدف اصلی او برای ادامه فوتبال یاد می کردند. این در حالی است که سعید برای مدت کوتاهی راهی قطر شد و زیر نظر استراماهونی سرمربی سابق استقلال که همیشه به این بازیکن علاقه داشته پیراهن الغرافه را بر تن کرد و برای این تیم قطری بازی کرد. .

حالا با نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر، زمزمه های بازگشت این ملی پوش با اخلاق به فوتبال ایران دوباره مطرح شده و تیم های مطرح لیگ برتری از تمایل خود برای جذب عزت اللهی خبر داده اند. این در صورتی است که همانطور که گفته شد قرارداد این بازیکن با تیم دانمارکی در حال حاضر در میانه است و این امر می تواند بازگشت سعید را که آخرین بار با پیراهن ملوان در فوتبال ایران بازی کرده بود، بسیار سخت و پیچیده کند.

در این خصوص نادر عزت اللهی پدر سعید پیش از این اظهار داشت: ساعد برای نیم فصل آینده با ویلا قرارداد دارد و بعید است به این راحتی او را فراموش کنند و بعید است او را رها کنند. در این مدت مربیانی مثل نکونام، گل محمدی، منصوریان و مورایس و دوستانی که بازی سعید را قبول داشتند به ما لطف داشتند و با او در میان گذاشتند و پیشنهادات خود را دادند. اما ابتدا باید انتصاب او در باشگاه دانمارکی مشخص شود. اگر او بخواهد بدون اجازه باشگاه دانمارکی مذاکره کند، قطعا عواقبی در پی خواهد داشت. مسئولان تیم دانمارکی کمی جلو و عقب می‌روند و این کار را دشوار می‌کند.»

مقصد سعید، سپاهان، پرسپولیس یا استقلال کجاست؟

اگرچه در گذشته ای نه چندان دور و بلافاصله پس از حضور نکونام روی نیمکت استقلال، برخی رسانه ها از استقلالی شدن عزت اللهی به دلیل رابطه خوب نکونام با این بازیکن خبر دادند، اما خیلی زود و در همان زمان از استقلال دور شد و با سایر تیم های لیگ برتری مرتبط است.

البته استقلالی ها در این مدت برای جذب لیست نکونام بیکار ننشستند و پس از آوردن آرمین سهرابیان تلاش خود را برای بی نتیجه ترین اتفاق فصل نقل و انتقالات یعنی آبی پوشان بیرو آغاز کردند! این موضوع باعث شد نه تنها آبی ها در حساس ترین لحظه وقت خود را تلف کنند، بلکه سرپرست این باشگاه که برای استقلالی شدن سرمایه زیادی گذاشته بود، حاضر به ادامه کار نشد و استعفا داد.

از سوی دیگر در این بین دو باشگاه سرشناس دیگر فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و سپاهان نیز از یک سو با ویل دانمارک و از سوی دیگر با خود این بازیکن مذاکرات جدی را آغاز کرده اند تا به این ترتیب شاهزاده نقل و انتقالات. استخدام برای بیست و دومین دوره لیگ برتر.

البته آن روز در آن زمینه، یعنی. آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن نوشتیم که یحیی برای تعطیلی پرسپولیس آسیا هم به سعید عزت اللهی و هم میلاد سرلک نیاز دارد. اما مشکل اینجاست که قرارداد سرلچ با پرسپولیس به پایان رسیده و مطالبه مالی بالای او از این باشگاه برای ادامه همکاری و همچنین تمایل او برای بازی در خارج از کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است. از طرفی عزت اللهی یک نیم فصل دیگر با ویل دانمارک قرارداد دارد و مذاکرات دو باشگاه برای انتقال سعید به پرسپولیس به پایان نرسیده است.

سپاهانی ها که فصل نقل و انتقالات را با توپ فصل کامل آغاز کردند و تا حدودی توانستند مورائیس را به لیست اصلی بیاورند، مذاکرات خود را با هافبک دفاعی تیم ملی نیز جدی کردند و به دنبال این موضوع هستند تا پس از جدایی مسعود ریقی و پیوستنش به پرسپولیس می توانند در اسرع وقت جانشین او را به تمرینات تیم اصفهانی اضافه کنند. البته دو تیم مطرح پایتخت بیشتر از این می ترسند که پیشنهاد نجومی تیم اصفهانی کار را خراب کند و منجر به عدم تعادل در بازار نقل و انتقالات شود، بنابراین اگر سعید اصفهانی بنا به دلایلی اتفاق نیفتد، کار برای مجادری ها سخت تر می شود. برای جذب این بازیکن

بعد از استقلال سردار جواد سعید؟

با همه این تفاسیر خبرها از اردوی استقلال به گوش می رسد، پس از انتصاب علی حطر به سمت صندلی مدیریتی باشگاه استقلال، سرمربی جوان آبی ها بلافاصله مذاکرات خود را برای استقلال عزت اللهی آغاز کرد و به همین منظور مذاکرات اولیه را با پدر این بازیکن انجام داد. ، تا در صورت مثبت بودن مذاکرات بودن، مذاکرات اصلی با باشگاه دانمارکی آغاز شود.

از طرفی نکونام در چند مرحله شخصا با سعید تماس گرفت و شخصا به او پیشنهاد حضور در استقلال را داد. نکونام که مدت کوتاهی با سعید در اردوی تیم ملی به عنوان مربی همکاری کرد، امیدوار است بتواند با ارتباط نزدیک با برخی از فوتبالیست های سرشناس ایرانی از جمله سعید عزت اللهی به این مهم دست یابد. پیش از این نکونام به دلیل رابطه خوبش پای سردار آزمون را برای تمرین استقلال باز کرده بود و او را در تمرینات پیش فصل پیراهن این تیم را بر تن کرد.

با همه این تفاسیر، موضوع باقی ماندن قرارداد سعید عزت اللهی با ویل همچنان پابرجاست و تا زمانی که دانمارکی ها بر سر میزان توافق هافبک ایرانی با تیم های خواهان او به توافق نرسند، خبری از حضور او در لیگ برتر ایران نخواهد بود. .

دیدگاهتان را بنویسید