دلیلی برای دور زدن استقلال از شاه ماهی نقل و انتقالات وجود داشت!

دلیلی برای دور زدن استقلال از شاه ماهی نقل و انتقالات وجود داشت!

انتقال محمد محبی از سانتا کلارا به روستوف قطعی است و به همین دلیل روس ها 850 هزار یورو هزینه کرده اند. نکته جالب و مهم این بود که باشگاه استقلال نیز تلاش زیادی برای جذب محمد محبی داشت و اگر آن بازیکن می خواست به استقلال ادامه دهد، باشگاه سانتا کلارا باید در تصمیم خود تجدید نظر می کرد. اما در نهایت محبی از تصمیم باشگاهش دفاع کرد و راهی روسیه شد.

دلیلی برای عدم تمایل محمد محبی برای امضای قرارداد جدید با استقلال وجود دارد. یکی اینکه باشگاه استقلال بیش از نیمی از حقوق محمد محبی را پرداخت نکرده است و باشگاه حضور او در تمرینات را شرط پرداخت دستمزد وی می داند اما بازیکن بوشهری به باشگاه استقلال مراجعه کرده و اعلام کرده در صورت توافق. ، او دوباره در اردوی تیم آبی خواهد بود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که باشگاه سانتا کلارا به مذاکرات باشگاه استقلال در خصوص محمد محبی پاسخی نداد و زمانی که مدیر برنامه های این بازیکن به عنوان نماینده باشگاه استقلال به باشگاه سانتا کلارا رفت، شنید که باشگاه پرتغالی به این باشگاه علاقه مند است. ادامه همکاری با استقلال عشقی نیست.

استقلال فصل گذشته مجبور شد برای محمد محبی 240 هزار یورو بپردازد که 110 هزار یورو آن به حساب پرتغالی ها رفت و پرتغالی ها مدعی شدند که استقلال 130 هزار یورو باقی مانده را به آنها رسید جعلی داده است!

دیدگاهتان را بنویسید