یحیی گل محمدی از نقل و انتقالات شاه ماهی ناراحت است

یحیی گل محمدی از نقل و انتقالات شاه ماهی ناراحت است

دفاع راست سابق پرسپولیس که یکی دو هفته ای هواداران و حتی مربیان این تیم را برای بازگشت به وجد آورد، در نهایت ترجیح داد در قطر بماند اما از دستمزدش کم نکند!

شنیده ها حاکی از آن بود که مدیران باشگاه الدحیل حاضر بودند نیمی از دستمزد رامین رضایان را پرداخت کنند تا او بتواند قراردادش را فسخ کند اما این بازیکن ایرانی راضی نشد!

تهدید الدحیل به تمرین با تیم امید، رضایان را تحت فشار قرار نداد و حتی این بازیکن از پرداخت بخشی از دستمزد خود برای بازگشت به پرسپولیس خودداری کرد.

ظاهرا رامین رضاییان که در نقل و انتقالات زمستانی نیز دو سه بار تلفنی با یحیی گل محمدی صحبت کرده و قول پرسپولیسی شدن را داده است، نمی تواند بی خیال پولش شود و همچنان در قطر است.

مدیر برنامه های ایرانی رامین رضاییان که حدود یک هفته است در قطر حضور دارد وقتی دید این بازیکن دستمزدی ندارد به تهران بازگشت تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

حالا هواداران پرسپولیس که از بازگشت رامین رضایان به فضای مجازی استقبال کرده بودند، آرام آرام او را شکست دادند و فکر کردند با او و احساسات سرخ ها بازی کرد!

از طرفی شنیدیم که یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس هم از رامین رضایان دلخور هستند و فکر می کنند رامین رضایان سر کارشان گذاشته است!

بحث پرسپولیسی ها نحوه بازگشت مهدی ترابی از قطر است. ترابی با شرایطی مشابه رامین رضایان، تمامی حقوق خود را به العربی پرداخت و با دریافت برخی از آنها، قرارداد خود را با این تیم قطری فسخ کرد و به پرسپولیس بازگشت. او به پرسپولیس در لیگ بیستم قهرمان شد اما رامین رضایان به خاطر پرسپولیس نتوانست حقوق کامل خود را پرداخت کند!

دیدگاهتان را بنویسید