کادر پزشکی برای تامین سلامت مردم جان خود را معامله می کنند/ باجیک و کادر پزشکی در پروژه شهید سلیمانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم تجلیل از شهید سلیمانی و مدافعان سلامت در سنندج گفت: امروز در این مراسم نیز ما کسانی هستیم که امروز واقعاً معامله کردند. در زندگی خود برای تضمین سلامت مردم.

سردار حسینی با قدردانی ویژه از همه شرکت کنندگان، روسای دانشگاه علوم پزشکی و همه کسانی که در پروژه شهید سلیمانی به مردم خدمت کرده اند، افزود: بیماری به راحتی گذشت و باید تا پایان شکست این در کنار هم باشیم. ویروس شرور در انطباق کامل با پروتکل های اجتماعی و بهداشتی.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با این بیماری کار بزرگ و قدرتمندی بود و جا دارد همه شهدای بسیج با جان خود در مقابل بیماری ایستاده بایستند. به عنوان بمب افکن های نامرئی.”

42f1ce2c 071d 4ce9 b7ce 3612eaffd93e خبر خاکستری

وی گفت: شهدا و مدافعان سلامت در بیمارستان ها با استقامت و رنج فراوان با این بیماری مواجه شده اند تا اهالی این شهرستان از مرگ در امان باشند و باید گفت امروز به لطف شما در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. در این نگرش “بریم.

فرمانده پایگاه شهید شهرام‌فر افزود: ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی، بیماریابی، پیشگیری، درمان و خدمات دهی محله‌ها از جمله کارهایی بود که توسط شهید سلیمانی و بسیجیان در این راه انجام شد تا هر چه بیشتر از این همه‌گیری پیشگیری شود. همت و عزم شما برای رفع این بیماری.

وی با اشاره به ایجاد 25 مرکز جامع واکسیناسیون برای واکسیناسیون انسانی، خاطرنشان کرد: در این مدت 73 درصد افراد نوبت اول و 52 درصد دوز دوم را دریافت کردند و در برابر بیماری ایمن شدند.

سردار حسینی گفت: بیماری عروق کرونر قلب با مشکلات زیادی از جمله تعطیلی بسیاری از مشاغل و آسیب های زیادی از جمله روابط اجتماعی در جامعه همراه است. امیدواریم با همکاری مسئولان و مردم این مهم به نحو صحیح تری تکمیل شود.»

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 63 عمل جراحی بزرگ چشم، راه اندازی بیمارستان صحرایی در خرداد ماه در روستاهای استان، 5 هزار و 996 ویزیت رایگان و بسیاری خدمات درمانی دیگر در مناطق دورافتاده و فقیرنشین استان از جمله بسیج جامعه. اقداماتی که بر اساس طرح شهید سلیمانی توسط 240 بدجنس و با کمک 240 پزشک و پرستار انجام شد.

سردار حسینی افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت، شجاعت، همت، استقلال و آزادگی است که برای منافع ملی و اهداف عالیه در میدان نبرد فعالیت می کند.

وی گفت: با تفکر بسیجی که دلیل پیشرفت این انقلاب و اهداف عالی آن است، آینده روشن و امیدبخشی را برای کشور ترسیم خواهیم کرد زیرا بسیج انقلابی ترین و الهی ترین مکتب و ارزش مردمی در تاریخ بشریت است. “

332ac223 2550 4f4f b3af c2f07f66dff0 خبر خاکستری

فرزین رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نزدیک به یک سال از طراحی و اجرای طرح شهید سلیمانی می گذرد، طرحی که مدعیان سلامت در کنار بسیج همواره در مبارزه با شیوع بیماری عروق کرونر قلب بوده اند.

وی با تقدیر از فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان و کمک کنندگان در طرح شهید سلیمانی، افزود: خوشبختانه بعد از قله پنجم که یکی از سنگین ترین و طولانی ترین قله های تاج استان بود، امروز به عقب برمی گردیم. به حالت عادی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این طرح به مردم در زمینه های مختلف کمک کنیم تا با قدرت هر چه بیشتر این ویروس را ریشه کن کنند.

وی به همگرایی نیروهای بسیج و کادر درمانی در طرح شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: در بیمارستان ها و با بیماران.

در پایان این مراسم از تعدادی از مدافعان سلامت و بسیجیان نمونه در عرصه طرح شهید سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید