دستاورد درخشان دولت در انجام گسترده واکسیناسیون در کشور/ اقدامات کادر پزشکی جهاد بزرگی است که گواه زنده آن شهدای سلامت هستند.

ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796657

از سلیمان سلامت در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فیلم مستند یاد شد.

علی زینی وند گفت: اجرای واکسیناسیون گسترده در کشور همچنان یکی از تمایزات ثبت شده در گزارش این دولت و وزارت بهداشت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امشب در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت با حضور بهزاد عین اللهی وزیر بهداشت، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار حسین سپاه فرماندهان استان کرمان. ، علی زینی وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان ارشد استان را برگزار کرد.

کارنامه درخشان دولت در اجرای واکسیناسیون گسترده در کشور

علی زینی وند با تاکید بر اینکه همه کارهایی که با همدلی در این حوزه انجام شده به یادگار خواهد ماند و ثبت نام آنها برای کسب تجربه برای آیندگان ضروری است، گفت: ما به ویروس کرونا مبتلا شدیم و همین روحیه همبستگی در مواجهه با مردم ابراز شد. ویروس.

استاندار کرمان گفت: اگر شهید سلیمانی زنده بود مثل زلزله و سیل همچنان در بین مردم حضور داشت و به نام این پروژه به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد.

وی ادامه داد: استان کرمان در یک روز در پیک پنجم حدود 2600 بیمار داشت و این استان تا این حد بر کشور تکلیف نکرد و این به دلیل همبستگی بین همه دستگاه ها و مردم و خیرین است.

این مسئول بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی استان کرمان یکی از استان های موفق بودیم و امروز در خصوص واکسیناسیون وضعیت مطلوبی داریم.

زینی وند گفت: اجرای واکسیناسیون گسترده در کشور همچنان یکی از تمایزات ثبت شده در گزارش این دولت و وزارت بهداشت است.

اقدامات کادر پزشکی جهاد بزرگی است که گواه زنده آن شهدای سلامت هستند

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: بسیار خوشحالم که در این جشنواره بخشی از تلاش کادر پزشکی و همراهان در طرح شهید سلیمانی به تصویر کشیده شد و به اثری ماندگار تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: کاری که به دیگران کمک می کند ذاتاً قابل تقدیر است؛ از سوی دیگر هر کاری که در خدمت مردم باشد و هدفش کمک به مردم باشد، باید به مردم کمک کرد. ارزش بالایی دارد.

امام جمعه کرمان گفت: به همین دلیل علم پزشکی در کنار علم دین از بهترین علوم محسوب می شود چرا که هر دو در خدمت مردم هستند.

وی تصریح کرد: ایثار و جهاد جایگاه بزرگی در فرهنگ ملی ما دارد. کادر پزشکی چه در فرهنگ دینی ما و چه در این حرکتی که در این دو سال صورت گرفته است، جهاد بزرگی را به تصویر می کشد و سند زنده آن شهدای سلامت است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: در کنار آنها باید به هنرمندانی که آثاری را برای به تصویر کشیدن قسمت پنهان و آشکار این قربانیان خلق می کنند نیز تبریک گفت.

ارسال 91 اثر به دبیرخانه جشنواره

محمد هاشمی گفت: طرح شهید سلیمانی بسیاری از مشکلات را حل کرده است. اما یک خلأ در این طرح وجود داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت را برگزار کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: 91 مستند با موضوع پروژه شهید سلیمانی به دست ما رسید و پس از داوری 15 فیلم دریافت کردیم که امروز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی گفت: این اولین قدم است، با رادیو سلامت و وزارت ارشاد برنامه های مستمری خواهیم داشت.

بسیجیان با طرح شهید سلیمانی به فعالیت خود ادامه می دهند

حمیدرضا رشیدی نژاد گفت: امروز در این مراسم از برگزیدگان جشنواره سلیمان سلامت که به بهترین آثار مرتبط با طرح شهید سلیمانی اهدا می شود و از دست اندرکاران این طرح بسیج، هلال احمر و مردم تشکر می کنم. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از همان ابتدا اجرای طرح شهید سلیمانی بین بسیج و دانشگاه منعقد شد و با تلاش سردار معروفی فرمانده سپاه ثارولا استان کرمان، بسیجیان. به کار خود ادامه دهند.”

وی گفت: امیدواریم امروز با همان نیروی اولیه این پروژه را برای رهایی از این بلای جهانی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید