شهدای دولت مظهر واقعی روحیه خدمت به مردم بودند/ ارزیابی از اقدامات گسترده دولت در حوزه کنترل ولیعهد و ارتباط با کشورهای همسایه


ساعت: 09:19
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893133

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی:

شهباز حسن پور گفت: دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در زمینه کنترل بیماری کرونا، ارتباط با کشورهای همسایه، منطقه و مسلمان انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن تبریک هفته دولت به تمامی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران یادآور بزرگانی است که به مردم و مردم معنا بخشیدند. خدمت از خودگذشتگی و اخلاص

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی ادامه داد: در این راه شهیدان والامقام رجایی و بهنر مظاهر مشروع روحیه خدمت به مردم بودند و هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق است. ارکان مختلف حکومت با شهدای گرانقدر.

وی افزود: هفته دولت همچنین فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و گزارش عملکرد دولت به مردم، تقویت وحدت و همدلی در همه ابعاد و توسعه مشارکت موثر مردم است. در برنامه های اساسی و عمده دولت».

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شورای اسلامی بیان کرد: اکنون که کشور و مردم با شدیدترین نوع تحریم های ظالمانه مواجه هستند، می طلبد مسئولان در این شرایط سخت در کنار مردم باشند و خدمات مثبتی را به مردم ارائه کنند. مردم باید نقشه های شوم دشمن را در ایجاد یأس و یأس در جامعه ارائه دهند و آن ها را شکست دهند.

رئیس فراکسیون اصناف شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در زمینه کنترل بیماری کرونا، ارتباط با کشورهای همسایه، منطقه و مسلمان انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه شاهد پیشرفت های خوب دولت در زمینه برجام هستیم، تصریح کرد: سفرهای هیات دولت به استان ها و حضور اعضای هیات دولت در بین مردم، پاسخگویی دولت از دیگر اقداماتی است که انجام می دهد. باعث ایجاد امید در افکار عمومی شده است.

حسن پور بازپرداخت بدهی های دولت قبل و کاهش کسری بودجه، پرداخت کمک معیشت به خانواده های نیازمند و طرح اقتصادی تسریع پروانه کسب را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: با یقین، ایمان، امید و توکل به قدرت لایزال الهی و با تکیه بر توانمندی ها و توانمندی های داخلی ملت بزرگ ایران اسلامی از این شرایط سخت و سخت عبور کرد. و راه اقتدار و سربلندی را پیمود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید