ارائه بیش از 13 میلیون خدمت به مردم در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کووید 19 / سپاه و بسیج نقش اساسی در حل بحران ولیعهد داشتند.

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799548

فرمانده ستاد مبارزه با تاج و تخت گفت؛

زالی با بیان اینکه در اجرای طرح شهید سلیمانی عموم مردم احساس می کردند سپاه، بسیج و ارتش در کنار آنها هستند که این فضای دردناک و غم انگیز را شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، علیرضا زالی فرمانده ستاد رزمی تاج و تخت استان تهران در همایش تجلیل از شرکت کنندگان در طرح بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی در برنامه تاج تاج ستیزی که امشب در شهر تهران برگزار شد، گفت: سالن همایش های رهبران اسلامی: همکاری و نگاه سازنده سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک موثری برای ما در تدبیر شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی یکی از بزرگترین و باشکوه ترین پروژه های مردمی پس از انقلاب اسلامی بود.

زالی با تاکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی پشتوانه علمی داشت، گفت: طرح شهید سلیمانی به دستور مقام معظم رهبری تدوین شد علیرغم اینکه این طرح در شرایطی شروع به کار کرد که وضعیت تاج در کشور قرمز بود، چند هفته بعد در آغاز این پروژه شاهد کاهش تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ویروس کراون بودیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در حل بحران کرونا نقش اساسی داشتند، آن را با شور و شوق ایجاد کردند و باید گفت که این طرح یک حرکت جمعی و مردمی بود.

هال گفت: 9 میلیون و 560 هزار نفر از بسیجیان سپاه و وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی شرکت کردند و 13 میلیون و 250 هزار خدمت در قالب طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شد.

وی گفت: 18 میلیون و 200 هزار خانوار در قالب مراقبت، رهگیری و 2 طرح از شهید سلیمانی استفاده کرده اند.

زالی گفت: در مقطعی بودجه این پروژه دچار مشکل شد اما با توجه به اینکه همه بر اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید دارند، دو مولفه جدید به این پروژه اضافه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید