حاج قاسم با روحیه منشی قهرمان خدمت می کند / قهرمان واقعی آن است که از مرزها دفاع کند

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795728

امیری گفت: قهرمان واقعی آن است که از مرزها دفاع کند، قهرمان بودن مدال نیست، قهرمان کسانی است که با جان و دل از وطن دفاع کردند و همیشه ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی با روحیه دبیری توانسته در عرصه های مختلف زندگی خود خدمات رسانی کند، مرد بزرگی که غیور است. , , شجاعت و شجاعت الگوی کامل برای همه انسانهاست.

وی افزود: قهرمان واقعی کسی است که از مرزها دفاع کند، قهرمان بودن مدال نیست، قهرمان کسانی است که با جان و دل از وطن دفاع کردند و همیشه برای آن ایستادند.

قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: امروز همه ما در هر مقامی باید تلاش کنیم راه این قهرمانان و شهدا را ادامه دهیم، راهی که این بزرگان برای حفظ آرمان ها و ارزش های خود جنگیدند و همه باید در این راه برویم.

امیری گفت: مؤمن واقعی کسی است که شجاع هم باشد. حاج قاسم بزرگ مردی نترس، مؤمن و شجاع بود و هرگز از دشمنان و ستمگران هراسی نداشت و ترسی در دل نداشت که او را محکم در راه پیروزی گام برد.

وی بیان کرد: سردار دلا همواره تلاش کرده تا کاری را انجام دهد که به نفع مستضعفان دنیا باشد، در این سال ها همواره قصد خدمت به مردم و مستضعفان را داشته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید