در اردوهای بعدی از مربیان تست فنی می گیریم / اصول آموزشی فنی درستی برای رزمندگان و مربیان داشتیم

ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780954

مربیان سازنده متوجه شدند که کشتی گیرانشان چقدر ضعیف هستند

رئیس موسسه کشتی گفت: در اردوهای بعدی قطعا از مربیان تست فنی خواهیم گرفت تا ببینیم تمرینات را طبق تمرین انجام داده و مشکلات کشتی گیران را حل کرده اند یا خیر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ناصر نوربچ، رئیس انستیتو کشتی، در خصوص اردوی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گفت: با توجه به اینکه برنامه آن ها از قبل تعیین شده بود، اما آزمون در اردوی فرانسه انجام شد، قرار است انجام شود. اساس نیازسنجی و پیشگیری از آسیب

وی توضیح داد: آموزشی که به مربیان دادیم، البته به صورت تئوری هم در کنار آموزش بود. باید در اردوهای بعدی بیشتر تلاش کنیم و نقاط ضعف مربیان را برطرف کنیم تا بتوانند بهترین تمرینات را در باشگاه های خود به رزمندگان خود ارائه دهند.

وی در خصوص حضور مربیان سازنده گفت: تمرینات فنی را طبق اصول صحیح انجام دادیم و کشتی گیران و مربیان حاضر در اردوها این تمرین را از نزدیک دیدند و این اطلاعات بسیار مفید خواهد بود زیرا می توانند از آن استفاده کنند. باشگاه. “اصلاحش کن.

نوربچش ادامه داد: اینجا مربیان سازنده متوجه شدند که کشتی گیرانشان چه ضعفی دارند و در باشگاه خودشان روی آن کار می کنند تا دیگر ضعف فنی در کشتی گیر نباشد.

وی در پایان با قدردانی از پیشرفت فدراسیون در اردوهای دوومیدانی گفت: در اردوهای بعدی قطعا از مربیان تست خواهیم گرفت تا مطمئن شویم که این تمرینات را به خوبی انجام داده اند و توانسته اند مشکلات رزمندگان خود را حل کنند یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید