رئیسی: شرکت در جشنواره ها، سفرها و اردوهای راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

رئیسی: شرکت در جشنواره ها، سفرها و اردوهای راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

روز جدید رئیس جمهور اولویت سفر و حضور مردم در کاروان های راهیان نور را تزریق 3 دوز واکسن دانست و افزود: البته بر اساس تصمیم ستاد ملی واکسن اگر فردی یک سوم را تزریق نکرده باشد. دوز واکسن استفاده از خدمات اجتماعی یا شرکت در جلسات و سفر.

رئیس جمهور با اشاره به روزهای آینده و تعطیلات گفت: حضور در مجالس و جشن ها، سفر و بازدید از کاروان های راهیان نور بدون رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

سعید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در صد و نهمین جلسه ستاد ملی تاج و تخت با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: طبق معمول در ایام پیشرو و اعیاد جلسات و تجمعاتی داریم. تشریفات خلاف اصول و رعایت فاصله و نقاب زدن نیست.

رئیس جمهور اولویت سفر و حضور مردم در کاروان های راهیان نور را تزریق 3 دوز واکسن دانست و افزود: البته طبق تصمیم ستاد ملی تاج و تخت، اگر فردی تزریق نکند. دوز سوم واکسن شرکت در جلسات و سفر.

رئیسی با تاکید بر اینکه سیاست اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا ترغیب مردم به تزریق 3 دوز واکسن کرونا بوده است، گفت: با روش های مختلف تبلیغاتی برای مردم توضیح دهید که تزریق 3 دوز کرونا چقدر برای سلامتی خود و حفظ سلامت موثر است. از دیگران. “

وی گفت: از همه ابزارها و تبلیغات برای متقاعد کردن مردم برای دریافت واکسن کرون استفاده کنید. بودن.

رئیسی در ادامه بر لزوم هماهنگی و انسجام قوه مجریه در موضوع مقابله با تاج تاکید کرد: اینکه دیدگاه های متفاوتی در علم در مورد نحوه برخورد با تاج وجود دارد نه تنها مشکلی نیست بلکه می تواند مشکل ساز باشد. منبع نتایج مفید است.»، اما در زمینه عمل و اعمال دستورالعمل های بهداشتی مصوب باید یکپارچگی و هماهنگی کامل وجود داشته باشد.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع یکسان سازی تعرفه های پرستاران پرداخت و تاکید کرد: این موضوع از خواسته های جدی جامعه پرستاری کشور است که رهبر معظم انقلاب اسلامی دو بار بر اجرای آن تاکید کردند. باید در اسرع وقت اجرا شود. با تاخیر و کندی مواجه نشوید.

رئیسی در خصوص انبارهای هلال احمر افزود: سازمان هلال احمر یکی از مهم ترین نهادهای حمایتی کشور است که انبارهای آن هرگز نباید با کمبود و کمبود ملک مواجه شوند. این سازمان حمایتی باید آمادگی کامل برای ارائه خدمات را در هر زمان داشته باشد.

رئیس‌جمهور به موضوع صادرات واکسن تاج اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت باید نسبت به شناسایی بازارهای هدف صادرات واکسن و ارائه واکسن به کشورهایی که توان مالی این واکسن را ندارند با در نظر گرفتن نیاز داخلی اقدام کند. “.

دیدگاهتان را بنویسید