شهید اکبرزاده موفق شد بین رزمندگان وحدت ایجاد کند/عملیات کربلای 4 روایتی از رشادت، عشق و علاقه رزمندگان است.

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795305

شهید حجت الاسلام اکبرزاده با روح پاک خود همواره برای تثبیت معنویت در بین رزمندگان تلاش زیادی کرده و در انجام این رسالت و ایجاد وحدت در بین رزمندگان موفق بوده است و همه رزمندگان از شهید اکبرزاده با نام تیکی یاد می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکشنبه شب در ویژه برنامه شب خاطره عملیات کربلای 4 در اراک با اشاره به حماسه های دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان در این هشت سال در هر مقطعی بسیار برجسته هستند. حمیلی و یکی از این حماسه آفرینی ها عملیات کربلای 4 است که اگر قربانیان و جنگیدن سربازان در این عملیات نبود، بدون پیروزی بزرگ در عملیات کربلای 5 امکان پذیر نبود.

وی افزود: عملیات کربلای چهار یکی از عملیات های گسترده و غیرکلاسیک جمهوری اسلامی ایران است که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه با رمز محمد رسول الله (ص) طراحی شده است. جنگجویان

فرمانده سپاه روحل استان مرکزی گفت: عملیات کربلای 4 و 5 موازی یکدیگر هستند و این ایام را شب انقلاب می دانند و درک این ایام حماسی یک ضرورت مهم است و این دو عملیات درس های زیادی برای آموختن دارد. برای یادگیری. «جوانان به خوبی توضیح داده شده اند.

وی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام معتبی اکبرزاده از شهدای شاخص استان مرکزی و از دلاورمردان عملیات کربلای 4 بود، گفت: دوران دفاع مقدس است.

سردار کریمی افزود: شهید حجت الاسلام اکبرزاده با روح پاک خود همواره برای تثبیت معنویت در بین رزمندگان تلاش فراوانی کرد و موفق شد این رسالت را به انجام رسانده و بین رزمندگان وحدت ایجاد کند و همه رزمندگان به یکباره از شهید اکبرزاده یاد می کنند. دوستت دارم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطبی اکبرزاده توجه ویژه ای به کرامت و شخصیت معنوی مردم داشت و به این موضوع توجه ویژه داشت و همه رزمندگان را به این موضوع دعوت کرد. این روحانی برجسته عاشق شهادت بود و برلی به شهادت رسید. او با اعتقاد و جدیت کامل تلاش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید