رزمندگان گردان امام حسین (ع) با شجاعت و اقتدار در عملیات کربلای چهار ایفای نقش کردند.

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795302

نادری گفت: رزمندگان گردان امام حسین (ع) در عملیات کربلای چهار با شجاعت، اقتدار و قدرت در این عملیات نقش آفرینی کردند و به اهداف خود رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ اسماعیل نادری از فرماندهان دفاع مقدس و از رزمندگان عملیات کربلای 4 یکشنبه شب در ویژه برنامه شب خاطره عملیات کربلای 4 در اراک با اشاره به تلاش های صورت گرفته در این عملیات گفت: در این عملیات. کربلای 4 رزمندگان ایرانی سخت جنگیدند. دشمنان شکست خوردند و مایه افتخار است زیرا در این عملیات حتی یک اسیر نداشتیم و هیچ مجروح و شهیدی در دست دشمن نبود.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در این عملیات، تمامی اجساد مطهر شهدا به گونه ای قرار گرفت که دشمن نتواند از آنها چشم پوشی کند و دشمنان کوچکترین دسترسی به پیکر شهدا و رزمندگان نداشته باشند. آنها تمام تعهدات این عملیات را داشتند. رفتار شهدا با آنها خوب بود.

رزمنده عملیات کربلای 4 گفت: اگرچه عملیات کربلای 4 تا حد زیادی ناموفق بود، اما رزمندگان گردان امام حسین (ع) خوش درخشیدند و موفق شدند ماموریت های خود را به پایان برسانند و رزمندگان این عملیات همواره به حضور موفق خود افتخار کرده اند. در طول تاریخ در این عملیات.

وی گفت: رزمندگان گردان امام حسین (ع) در عملیات کربلای چهار با شجاعت، اقتدار و قدرت در این عملیات نقش آفرینی کردند و به اهداف خود رسیدند.

نادری ادامه داد: ندادن اسیر به عراقی ها در عملیات کربلای 4 افتخار بزرگی است و در مواقعی مانند عملیات کربلای 4 کمتر چنین است و باید به رزمندگان گردان امام حسین (ع) افتخار کرد.

وی افزود: سربازان گردان امام حسین(ع) سرافراز، شجاعانه و با اعتقادات و عمل صالح خود در این میدان حضور یافتند و به اهداف خود رسیدند.

رزمنده عملیات کربلای 4 با بیان اینکه عملکرد رزمندگان گردان امام حسین (ع) در عملیات کربلای 4 توجیه پذیر بود، گفت: این رزمندگان کین را که قبل از کربلای 4 گمنام بود ماندگار و مشهور کردند.

وی خاطرنشان کرد: با خلق حماسه برای سربازان گردان امام حسین (ع) در عملیات کربلای چهار حماسه بزرگی برای بقای خین خلق شد و حاصل شجاعت و بکارگیری همت و ایثار ایرانی است. اراده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید