رزمندگان گردان امام حسین (ع) در عملیات کربلای 4 درخشیدند.


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919859

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: در عملیات کربلای معلی سربازان گردان چهارم امام حسین (ع) خوش درخشیدند و با غیرت و شجاعت در مقابل دشمنان ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در اردوی تخصصی تبیین جهاد ستاد اجلاسیه شهدای استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین مسئولیتی که امروز در قبال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داریم تبیین و انتقال حماسه ها برای نسل جوان است و قطعا روی آوردن به جهاد تبیین می تواند در تربیت نسل جوان بسیار موثر باشد. و نسل های آینده

وی با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس قابلیت الگوسازی در ابعاد مختلف را دارد، گفت: پرداختن به این فرهنگ و تاریخ غنی و غرورآفرین می تواند نسل های آینده را از دسیسه های دشمن نجات دهد و در برابر عملیات های فریبکارانه و دروغ های دشمن بیمه کند. آن را می سازد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اهمیت روایتگری عملیات دفاع مقدس گفت: یکی از روش های انتقال فرهنگ دفاع مقدس قرائت و تبیین عملیات است و به برکت کنگره شهدای استان مرکزی انواع مختلفی دارد. اقداماتی در این راستا انجام شده است و این روزها در آستانه عملیات کربلای معلی چهارمین سالگرد شهادت غواصان مظلوم در عملیات کربلای معلی است. جایی برای گرامیداشت یاد و خاطره این عملیات و شهدای عزیز آن وجود دارد.

وی با اشاره به عملیات کربلای 4 و رشادت های رزمندگان استان گفت: استان مرکزی در عملیات های مختلف دفاع مقدس کارنامه درخشان و پرافتخاری دارد و در عملیات کربلای 4 نیز سربازان امام حسین (علیه السلام) حضور داشتند. گردان ص) خوش درخشیدند و با غیرت و رشادت آنها در برابر دشمنان متوقف شدند و در این عملیات یک اسیر و مجروح و شهیدی در دستان دشمن باقی نمانده بود.

مدیرکل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: عملیات 4 و 5 در کربلا موازی یکدیگر هستند و این روزها و شب ها روز و شب انقلاب محسوب می شود که باید انجام شود. به طور موازی توضیح داده شده و شرایط و موقعیت های این دو عملیات باید برای جوانان و آینده به خوبی درک شود و این دو عملیات درس های بسیاری در خود نهفته است و قطعا رازهای مهمی در این دو عملیات نهفته است که باید به خوبی رعایت شود. توضیح داد.

وی تاکید کرد: اگر امروز شاهد سربلندی رزمندگان در جبهه مقاومت هستیم نتیجه الگوبرداری از حراست مقدس ملت ایران است و لذا حراست مقدس یکی از نعمت های پنهان خداوند در تاریخ است. کشوری که ملت ایران در قرون مختلف به آن افتخار می کند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: پاسداشت مقدس درس هوشیاری، اقتصاد، تفاهم، اطاعت از ولایت و وظیفه شناسی است و امروز در فریضه مهم جهاد باید درس پاسداری به خوبی به نسل جوان و رهگذر منتقل شود. زمان نباید بر پیام های حفاظت مقدس تأثیر بگذارد. فراموش کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید