زنجان با 6 گردان خط شکن در چهار مرحله عملیات بیت المقدس شرکت می کند/ آمریکایی ها در قتل شهید حاج قاسم سلیمانی جنایت تاریخی کردند.


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839943

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور نیروهای حفاری خطی در عملیات بیت المقدس گفت: 6 گردان خط شکن زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار جهانبخش کرمی چهارشنبه شب در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان به مناسبت 3535 سالگی استان زنجان، اظهار داشت: ایام آزادسازی هورامشهر است و حیف است از عملیات بیت المقدس سخنی به میان نیاوریم.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی جنگ جهانی در یک جغرافیای کوچک علیه جمهوری اسلامی انجام شد، گفت: این جنگ برای نابودی جمهوری اسلامی ایران و خاموش کردن صدای انقلاب بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ارتش بعث عراق قصد دارد انقلاب را در 10 روز و یک ماه به پایان برساند.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه، اعتقادات دینی، روحیه جهادی و عاشورایی ملت ایران در امور نظامی قابل ارزیابی نیست، افزود: اینها دست قدرت ما در دفاع مقدس بود.

سردار کرمی با اشاره به حمایت شرق و غرب از صدام ادامه داد: جنایات صدام در تاریخ بی سابقه است.

وی با بیان اینکه صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی ها هرمشهر را بگیرند، کلید بصره را تحویل می دهد، گفت: بیش از 60 هزار نیروی ویژه ارتش صدام در منطقه بیت المقدس حضور دارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر خواسته مردم از رزمندگان اسلام بود، گفت: امام خمینی (ره) فرموده بودند خرمشهر آزاد شود و امروز در هر منطقه ای مقام معظم رهبری. باید به عنوان هرمشهر عمل کند.

وی با اشاره به دلایل پیروزی در عملیات بیت المقدس گفت: روحیه جهادی و شهادت طلبی، روحیه ولایتمداری و یکپارچگی ارتش و سپاه دوش به دوش و حضور مردم در میدان نبرد در قالب یک نهاد مقدس بسیج منجر به پیروزی شد.»

سردار کرمی با بیان اینکه 114 گردان بسیجی در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، افزود: مردم هرجا روی صحنه بیایند پیروز هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان و فرماندهان جوان سپاه و ارتش در عملیات بیت المقدس در کارستان تلاش کردند، افزود: آنجا که وحدت بود و ارتش و سپاه در کنار هم هستند، اغتشاشات متوقف شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور استان زنجان در عملیات بیت المقدس، ادامه داد: شش گردان خط شکن زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی جنایتی تاریخی را مرتکب شدند، افزود: دهه هاست که آمریکایی ها به طور مستقیم و غیرمستقیم باعث جنگ در منطقه و جهان شده اند.

سردار کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهل سال با تروریسم و ​​جنایتکاران مبارزه کرد، گفت: شهادت شهید سلیمانی جنایت بزرگی بود هرچند بی پاسخ نماند.

وی با اشاره به شلیک موشک باران عین الاسد توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها در این حمله موشکی جرأت نکردند حتی یک گلوله شلیک کنند.

وی خطاب به بسیجیان بسیج حقوقدانان استان زنجان گفت: شما هفت محور اصلی بیانیه گام دوم به ویژه مبارزه با فساد را بررسی می کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید