عملکرد چشمگیر حاج قاسم در عملیات های طریق القدس و بیت المقدس / منش و تدبیر سردار سلیمانی برای ما درس است


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918617

عباس انجمن شعاع گفت: شخصیت، عملکرد، درایت و رویکرد سردار سلیمانی برای ما درس بود و بر این اساس سعی کردیم همیشه در کنار سردار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس انجمن شعاع در گفتگو با را آرمان گفت: از سال 60 به عنوان بسیجی وارد جنگ شدم و سردار سلیمانی در آن زمان فرماندهی تیپ طرالله را بر عهده داشت و عملکرد وی در عملیات قدس، بوستان و بیت المقدس تا این زمان بود. آزادسازی خرمشهر برای ما بسیار تأثیرگذار بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در سال 61 با ورودم به سپاه، رشته مربی اسلحه را انتخاب کردم و به عنوان مربی در سپاه مشغول به خدمت شدم. در سال 1392 درخواست کردم در منطقه مستقر شوم چون احساس می کردم نیاز به حضورم در منطقه بیشتر از پادگان است که البته کار مربیگری هم داشتم.

وی گفت: در عملیات ها با حاج قاسم که فرمانده ارتش بود بودم و اگر نیازی بود و می خواستند کاری انجام شود، اقدام می کردیم. چون از اخلاق و اخلاق نظامی ایشان آگاه بودیم، اصرار داشتیم در عملیات ها در کنار حاج قاسم باشیم.

انجمن شعاع بیان کرد: سردار سلیمانی مسئولیت را به من سپرد اما من نپذیرفتم و گفتم می خواهم در جبهه بمانم و حاج قاسم پذیرفت و در سال 66 به عنوان فرمانده گردان مسئولیت نظام را بر عهده گرفتم و دفاع از عملیات تا پایان سال ادامه داشت. جنگ و سپس در لشکر 41 تارولا مشغول به کار شدیم و سپس به عنوان افسر آموزش نظامی در دبیرستان سپاه مشغول به کار شدم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شخصیت، عملکرد، برنامه ریزی و رویکرد سردار سلیمانی برای ما درس بود و بر این اساس سعی کردیم همیشه در کنار سردار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه عنوان مکتب شهید سلیمانی در نظر گرفته شده برای حاج قاسم در وجود و در آن نهفته است، تصریح کرد: از ویژگی های شهید سلیمانی می توان به رهبری، ترک محرمات، انجام وظایف، اجتماعی اشاره کرد. اخلاق، برخورد مناسب با تمام طبقات ذکر شد.

انجمن شعاع گفت: حاج قاسم سعی می کرد در جمع مردم باشد و این خصلت در شهید سلیمانی نهفته بود، سعی کرد با خانواده شهدا، فرزندان شهدا، ائمه جمعه دیدار کند و این مهم است. درسی برای ما که تبدیل به مدرسه شد و جوانانی که امروز در این مدرسه تربیت می کنیم، قطعاً در آینده سردار سلیمانی خواهند بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: رفتار و عملکرد شهید سلیمانی در رابطه با موقعیت های مختلف منطقه، خیر و برکت را برای امت اسلامی و مردمی که در خط اسلام و ولایت بودند، به همراه داشت و این امر موجبات دشمنان را فراهم کرد. توطئه علیه حاج قاسم جو سیاسی منطقه پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشدید شد.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق و اخلاق حاج قاسم جلوه و جایگاه ویژه ای داشت و اقدامات سردار سپهبد شهید سلیمانی به طور قطع در چالش های کشور مانند منطقه موثر بود و این رویکرد به این موضوع برمی گردد. ولایت و تقوا و تفکر و تدبیر حاج قاسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید