دانشجوی سطح انقلاب یعنی دانشجوی سلیمانی منش که به فکر حاج قاسمی است/ دوره های شمس به مدت هفده روز در سراسر کشور برگزار می شود.

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794431

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طلبه تراز انقلاب و طلبه سلیمانی منش که به حاج کاسم می اندیشد و به بازکردن گره های انقلاب در اقتصاد با چشمان حاج کاسم می اندیشد. تفکر او.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از “راه آرمان” پیش از ظهر امروز اجتماع طلاب سلیمانی در بیت الزهرا(س) با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارولا کرمان و جمعی از دانشجویان دانشگاه اصفهان و دوره آموزشی برگزار شد. رسما آغاز شد

0c13d378 3c07 453f 9f60 b19dcef28664 خبر خاکستری

رضا اسماعیلی کاه مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان در افتتاحیه این دوره آموزشی برای دانش آموزان در این مدرسه گفت: این دوره در برخی استان ها میزبان این دوره خواهد بود. سردار دلا و عده ای نیز هر سه روز یکبار در کرمان حضور خواهند داشت.

دوره شمس یعنی «طلاب مدرسه سلیمانی»

وی افزود: دوره شمس به معنای طلاب مکتب سلیمانی با 8 هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با جنگ نرم، تبیین ابعاد مکتب سلیمانی و سبک زندگی آن است. ترویج روحیه مقاومت و استکبار ستیزی در بین جوانان، ترویج روحیه ولایت مداری و تمایز از دشمنان، تبیین نقش حاج قاسم در تمدن اسلامی، تبیین نقش این فرمانده در جبهه مقدس دفاع، جنوب شرق و شرق جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.

9b4a95a4 0149 44b0 8735 53ff2103ab7d خبر خاکستری

شهید سلیمانی ما قطب نما و راه رسیدن به هدف است

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در افتتاحیه این دوره از اهل بیت گفت: دین و عاشورا خلاصه می شود.

وی گفت: انقلاب ما بر اساس اصول دین است. در گردنه بی رنگ اسلام ناب محمدی بود که سلیمانی را برای احیای این مکتب اسلامی به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه پدر در برابر ناموس خود و دخترش شکننده است و جان خود را برای حفظ ناموس خود می دهد، گفت: 88 هزار و 88 هزار شهید برای حفظ یادشان، عزت را می پرستیم.

04305307 7cfc 4684 b28d dc8d98451869 خبر خاکستری

معروفی افزود: سلیمانی به عنوان یک شیعه واقعی امیرالمومنین و بی بی دوالم فاطمه الزهرا(س) وقتی می بیند دشمنان اهل بیت قصد حمله به حرم مطهر دخترشان را دارند، این شیعه می داند که این دو امام نگران هستند، پس این افراد مؤمن و مجاهد هستند. جمع می شود و سدی برای اهل بیت می شود.

ما عزت را می پرستیم و این قهرمان را در قتلگاه از سعید الشهد آموختیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار سلیمانی نگذاشت دست پلید خونخواران، جاه طلبان و سنگدلان در حرم بی بی علیه السلام قرار گیرد. مذهب سید الشهدا است.

وی با بیان اینکه نیازمند ارتقای مکتب سلیمانی هستیم و راه ارتقای آن در 5 مولفه است، گفت: نمادگرایی، فرهنگ سازی، گفتمان سازی، شبکه سازی و عقلانی سازی 5 اصل مهم برای اعتلای این مکتب است که اگر نه جریان سازی می شود و flowing تولید نکن، کار ناتمام است، باید با روحیه عمل گرایی، مرد میدانی و تولید اندیشه حاج قاسمی جریان سازی کرد.

68789f3d e32f 4c50 9926 f5a5e86c46ed خبر خاکستری

معروفی اذعان داشت: اگر جریان قوی ایجاد کنید مصونیت ایجاد می شود و تولید حاج قاسم شکل می گیرد، این شهید و مکتبش قطب نمای ما برای رسیدن به جاده است.

وی با بیان اینکه باید 30 سامانه را به حاج قاسم تقدیم کنید، گفت: سامانه این مدرسه را نوشته ایم که همه آنها باید تدوین و اجرا شود. ، مدرسه و مدرسه

حسین معروفی با تاکید بر اینکه اگر این اتفاق یک اشتباه راهبردی است نباید به خاطره نویسی ادامه داد، گفت: مگر می شود انسان تصور زیبایی از دین نداشته باشد و بمیرد؟! آیا عاشورا را زیبا نمی بینی و در مراسم و هیئت های آنان شرکت نمی کنی، مگر می شود انقلاب و روستای زیبا را تماشا نکرد و جان خود را فدا نکرد؟ یا آبروی خود را خرج کنید؟! انديشه زيبا يك عمل فصيح ايجاد مي كند كه اين اعتقاد ماست.

وی ادامه داد: هر چه آمریکا دشمن سرسخت ما باشد، صد برابر بیشتر دشمن فقر و محرومیت هستیم. جهاد در میدان دیده می شود. اگر سختی ها را با فکری زیبا دیدی، جانت را به لبخند دختری بسپار که مدت ها تو را به سختی می کشد، عرضه می کنی و محرومیت را از آن می بری.

777542fa b936 4f50 a0bc 39c28a9ff5e8 خبر خاکستری

نخبگان و فرهیختگان باید کف مدرسه حاج قاسم را طی کنند


معروفی اذعان داشت: نخبگان و فرهیختگان باید کف مکتب حاج قاسم را اعمال کنند و مطالبه باید منطقی و ملاک باشد، همان سیاست و انقلاب را می طلبد و سیاسی نشود.

گفت فرماندهی ما نظامی است اما با دانش آموز دید پدر و پسر داریم. وی بیان کرد: انتظار داریم طلبه ای در تراز انقلاب و طلبه سلیمانی منش باشد که به فکر حاج قاسم باشد و با چشم و چشم به فکر بازکردن گره های انقلاب در اقتصاد باشد.

حسین معروفی در پایان خاطرنشان کرد: بیایید همانطور که سردار سلیمانی 40 سال خود را وقف انقلاب کرد و از دین خدا دفاع کنیم وگرنه لباس و درجه و مقام بدون خدا اندیشی و خدمت به مردم فایده ای ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید