تمام وجود حاج قاسم برای اهل بیت(ع) بود/ ضرورت تبیین منش و سیره شهید سلیمانی جوان

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797672

حجت الاسلام یوسف احمدی در اجتماع بزرگ سلیمانی گفت: تمام وجود حاج قاسم برای اهل بیت (ع) بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز دوشنبه در اجتماع بزرگ سلیمانی ها که در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، ضمن همدردی با ایام فاطمیه، شهادت سردار دلا و درگذشت آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: الهی. وعده ها ثمر می دهد و می داند هر که با خداست برای اوست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: سردار سلیمانی برای دفاع از اسلام، انقلاب و اماکن افتخاری مسلمانان، لشکری ​​مانند لشکر حسین بن علی (ع) را در حضور جوانان دلیر ایرانی، عراقی، پاکستانی و افغانستانی شلیک کرد. انتشار دادن.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که خون علی بن حسین(ع) به ناحق بر زمین ریخته شد و پس از گذشت 1400 سال هنوز می جوشد، خون حاج قاسم نیز هرگز از خروش نخواهد افتاد.

گفت: تمام وجود حاج قاسم برای اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام احمدی گفت: خون این شخص الهی توسط خبیث ترین انسان بر روی کره زمین ریخته شد و از این رو روز به روز بر دوستدارانش افزوده می شود.

وی افزود: آرزوی سلیمانی، شهدای تهرانی و همه سبزپوشان نابودی اسرائیل است و بدانید که ارتش سلیمانی حرکت می کند و اسرائیل زودتر نابود می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم مردی بود که از خدا می خواست کار و خدمت به مردم کند تا فکر گناه به ذهنش خطور نکند و اتفاقاً تمام عمر خود را در میدان نبرد با ظالمان سپری کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) خاطرنشان کرد: حاج قاسم در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا لحظه ای درنگ نکرد و در برابر دشمنان و استکبار جهانی سر فرود نیاورد و عظمتش اینقدر بود. که اوباما رئیس جمهور ایالات متحده زمانی آرزو داشت ژنرال ایرانی را از نزدیک ببیند.

وی افزود: اما کسی که راه خدا را عبادت می کند، استکبار را به او نزدیک نمی کند.

حجت الاسلام احمدی گفت: حاج کاسم سلیمانی در عرصه داخلی نیز رفتاری مشابه غربی ها داشت و با قاطعیت می گفت خط قرمز در این کشور ولایت است. هیچکس حق ندارد در این کشور پا را از فرش فراتر بگذارد. شد.

وی گفت: سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء الکفر الرحمه بینهوم» بود و چون با دوستانش مهربان و مهربان بود، بر دشمنان خشمگین بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص استقبال از حاج قاسم سلیمانی در هیئت عزاداری و مراسم هیئت و مجلس ایشان گفت:

حجت الاسلام احمدی افزود: حاج قاسم معتقد است ارتباط با اهل بیت و شناخت اخلاق و آرمان ها، ابراز محبت به آنان و برپایی مجالس عزاداری سرمایه ارزشمندی برای مردم است.

وی تاکید کرد: حاج قاسم همیشه پشتیبان ولایت بوده است; سیره و رفتار و منش حاج قاسم باید تبیین شود و برای همه به ویژه جوانان الگو باشد.

حجت الاسلام احمدی گفت: در مقابل افرادی که دلش را شکستند محکم ایستاد و گفت اجازه نمی دهیم هیچکس از موضع آمریکا، اسرائیل و انگلیس در این کشور صحبت کند.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خون شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناکتر است و دشمن باید بداند که امروز هر ایرانی سلیمانی است و مادران فرزندان خود را قاسم غسل تعمید می دهند زیرا می دانند قاسم در خطر است. “

وی گفت: قاسم سلیمانی همان کسی است که در وسط کاخ کرملین هنگام اذان ایستاده است و با اقتدار می گوید اینجا همان جایی است که برای نابودی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کردند. وقتی این کاخ را فتح کنیم، قدس را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید