ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی در جامعه/ ارتباط حاج قاسم با مردم بی نظیر بود.

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794313

ابراز محبت ملت ایران به پیشوای دلها پایان ناپذیر است.

رحمت خدا در عالم خلقت بر هیچکس حرام نبود و پتانسیل هایی را در وجود جن و انس داد تا با همت خود به کمال برسد حنا هادینا السبیل و انسانیت چیزی است که باید انتخاب کند. اما برای خوشبختی و ناباوری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ در این گفت و گو، شخص مورد نظر وجود بزرگ شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی است که زندگی و شهادت ایشان را مکتب دانسته اند و سال ها متفکران جامعه شناس در عرصه شناخت و تحلیل این مرد بزرگ باید شاید در درصدی از ارزش ها صحبت کنید و بنویسید خدا رحمت کند این شهید سعید را.

قربانی شهدای مقاومت; در دنیا شناخته شده است

محسن حقزاد، کارشناس علوم سیاسی در گفت و گو با بالا; وی با بیان اینکه امروزه در همه جای دنیا مردم می توانند از آموزه های سردار دلا برای انسان شدن استفاده کنند، گفت: سنت اسلامی می گوید اگر خادمی تلاش کند موفق می شود و خادم عادی آبفای روستایی کرمان می شود. شهدای مقاومت برای مستضعفان جهان و چنین کابوس برای دشمنان.

5985de2d 7510 41be 98c5 42daebb52eec خبر خاکستری

وی افزود: سردار دلا همراه با جهاد نظامی خود که به اسطوره بی بدیل دوران تبدیل شد، ویژگی های خاصی داشت که او را از دنیا جدا می کرد و به آخرت، ایثار و روحیه ایثار در میان مردم می اندیشید. مردم . . “

این کارشناس علوم سیاسی گفت: حاج قاسم از پیامبر بزرگوارشان اسلام صلی الله علیه و آله آموخته بود که دنیا آخرین مزرعه است و یکی از کارهای او و تربیت او در مزرعه دنیا محبت به مردم به خاطر ارتباط شهید سلیمانی با مردم، این ارتباط سیاسی نبود، بلکه ارتباط انسانی با فطرت الهی بود که با اراده و تلاش مستمر به آن دست یافته بود.

خاکزاد با اشاره به اینکه حاج قاسم به هیچ گروه و حزبی وابسته نبود و جز ولایتمداری و عشق نمی اندیشید، گفت: ایشان هیچ گاه تفکرات تک بعدی نداشته است، یعنی وظیفه خود را فقط معطوف به جنگ نمی کند، بلکه جنگ را به عنوان جنگ می داند. یکی از صدها کار او

عشق بی پایان در دل فرزندان شهدا

وی خاطرنشان کرد: در میدان نبرد هنگام نبرد با دشمن زابون در آن سوی مرزهای خارج از کشور با خانواده معظم شهدا در ارتباط بود و فرزندان شهدا را بی پایان دوست داشت.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در ایام فاطمیه به مدت سه شب در منزل پدری خود مراسم داشت و دربان مجلس عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها بود. در بحران های داخلی به سراغ مردم می رفت و با تشویق مردم به صبر و شکیبایی، هر چه در توان داشت برای حل مشکلات انجام می داد.

85768ccb 89be 4e24 b5c4 1aa43757aa54 خبر خاکستری

مهربانی سردار وصف ناپذیر بود

خاکزاد گفت: ایشان به قدری با عموم همه جریانات سیاسی و عقیدتی مهربان بود که قابل توصیف نیست. از رهبر فرزانه گرفته تا فرزندان و خانواده شهدا و انقلابیون و حتی اقشار نگون بخت نظام، در روز شهادت حاج قاسم و در هر استان و شهر و روستایی ناامید نشدند کینه خود را حفظ کردند.

وی یادآور شد: دشمن تصور می کرد با ترور حاج قاسم، عشق زهرایی در هم می شکند، مقاومت مردم شکسته می شود و امیدها به «ج» تبدیل می شود، اما نمی دانست 70 نفر در پیکر مطهرش جان می دهند و او خوب خواهد خوابید.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حال و هوای مردم مسلمان پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به گونه ای است که انگار پسر پدرش را از دست داده و پدر جوانی را از دست داده است… مادری فرزندش را از بین برده است و به نظر می رسد زنان. برای برادر شدن.”

خاکزاد خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان پس از شهادت سردار، خود را خانواده شهید می دانند و چقدر این اندیشه زیباست. دلیل این همه محبت، ارتباط حاج قاسم با خدا و خلق خدا بود که جز با اخلاص نمی توان به آن دست یافت.

نام و یادش و راهش بر زمین می ماند

وی گفت: سردار شهید ما مصداق کلام خداست که فرمودند خانواده خوبی هستند و اصل و شعبه ثابتی در بهشت ​​هستند. نام و یاد و راهش بر زمین می ماند و روح بلندش میهمان حق تعالی می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: بیش از 40 سال است که در کنار نظام و مردم مسلمان ایستاده و از مردم و آرمان های آنها دست برداشته و به امور مردم رسیدگی کرده و به ندای هر مظلومی در جهان لبیک گفته و حمایت کرده است. همان خداست مگر در بستر اخلاص «و اطاعت از ولایت ممکن نخواهد بود.

حقزاد در پایان گفت: عجیب است که بعد از شهادت سردار دلا، دلها برای شبیه شدن به حاج قاسم بیشتر شده و اکنون همه تلاش می کنند تا حاج قاسم سلیمانی شوند. این همه زرق و برق فقط در دانشگاه حضرت زهرا و زینب کبری سلام الله علیها به دست آمد نه چیز دیگر.

3d192e3a 1295 4fca a677 5263666f7ba2 خبر خاکستری

به گزارش بالا؛ حاجی کشه ما حتی پس از شهادت نیز نگاه عاشقانه خود را از ملت شهید پرور دور نکرد، زیرا دل آزادگان مزرعه شد و حاصل آن میوه هایی بود که بوی شهید سلیمانی می داد. اگر بخواهیم قاسم سلیمانی را ساده تعریف کنیم، باید بر اساس یک مثلث ترسیم شود.

ضلع اول، عبد پاک خالق یگانه بود و این مقام به دلیل مفاهیم قرآن و کلام معصوم و دیدگاه حضرت فاطمه علیهاالسلام است; اما ضلع دومش خدامحور بود و چون دنیا عالم اسباب است شهید حاجی ما نه برای خودش بلکه همیشه برای مردم زندگی می کرد و در ضلع سوم در مقابل تهاجمات دشمن بسیار مقاوم بود و حیرت انگیز داشت. تدبیر فکری.که حتی بزرگان مردم دشمن هم باید از او تعریف می کردند.

یعنی آنهایی که از اقامت او بر روی زمین لحظه ای استراحت نداشتند، آنهایی که چند سال پیش حامله شدند و او را کشتند، کسانی که با شنیدن نام قاسم سلیمانی لرزیدند و … اعتراف کردند که حاج قاسم بوده است. او در همه عرصه ها بی نظیر بود اما نمی دانستند اگر شهید می شد زمین مثل آسمان ستاره می شد و هر ستاره ای حاج قاسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید