گل محمدی: بازی سپاهان – پرسپولیس یکی از فنی ترین و جذاب ترین بازی های لیگ است/ چرا باید در زمین بی طرف بازی کنیم؟!

ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795921

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار تیمش مقابل سپاهان را یکی از فنی ترین دیدارهای لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: خوشحالیم که به شهر خوب و پاک اراک آمده ایم. از همه هواداران برای استقبال گرم متشکریم. همیشه دیدن هواداران به ما انرژی بیشتری می دهد. بازی مهم و حساسی در پیش داریم. هر دو تیم از نظر فنی در سطح بالایی هستند و فکر می کنم این یکی از فنی ترین دیدارهای لیگ خواهد بود. همه می دانیم که سپاهان کیفیت بالایی دارد و با توجه به تجهیزات و مهره های خوبی که جذب کرده و کادر فنی خوبی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است.

وی افزود: از طرفی ما هم پرسپولیس هستیم، تیمی که از بدو تاسیس همیشه مدعی قهرمانی بوده است. فکر می کنم تقابل دو تیم می تواند فنی و جذاب باشد. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و بازی فنی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اراک برای میزبانی بازی سپاهان – پرسپولیس و اینکه تیمش پیش از این دو شکست را در اراک تجربه کرده بود، گفت: نتایج گذشته تضمینی برای برد و باخت نیست. خوب نیست اتفاقات قبلی را با الان مرتبط کنیم و نمی توانیم به آن فکر کنیم. فردا روز، هفته و فرصت جدیدی برای ماست و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمام وجود به میدان برویم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که: قبل از شروع لیگ یک بازی دوستانه بین سپاهان و پرسپولیس برای کاهش تنش برگزار شد اما همچنان در چند روز اخیر شاهد تنش بین دو تیم بودیم. . فکر نمی کنم نویدکی هم از این موضوع مطلع بود. کسانی که در سپاهان در بحث رسانه ای فعال هستند باید پاسخگو باشند. در رقابتی که دو تیم می خواهند مردانه به مصاف یکدیگر بروند، این موضوع احترام است. اولین نکته احترام است که می تواند رقابت را سالم تر کند. چرا باید اینجا بازی کنیم، من کاملا با این رای مخالفم. به من رای عجیبی دادند و دو تیمی که فوتبال خوب بازی می کنند نباید در زمین بی طرف بازی کنند. برای ما و سپاهان خوب نیست. آنها ورزشگاه مجهزی دارند، ما هم همینطور. در هر رأی گیری باید همه جوانب در نظر گرفته شود. اینکه سپاهان و پرسپولیس در زمین بی طرف بازی می کنند به نفع تیم های مدعی قهرمانی است. آنها از این رای سود می برند و ما و سپاهان ضرر می کنیم. به نظر من در رای گیری بیشتر مورد توجه بودند تا باخت سپاهان و پرسپولیس.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر رای گلگوتا بازیکن گابنی و باخت به پرسپولیس گفت: بخشی از این اتفاق به دلیل بی توجهی کادرفنی فدراسیون، روابط بین الملل و… بوده که بخشی از آن را می گویم بی مسئولیتی فدراسیون در این رای منافع همه باشگاه ها زیر سوال رفت و این رای ناعادلانه علیه باشگاه های دیگر است. این که دو یا سه باشگاه این رای را بردند دلیل شکست باشگاه های دیگر است. در حال حاضر در جدول قرار نگرفته و سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرده است. این تصمیم هنوز قطعی نیست و باید در شکایت بررسی شود و سپس در جدول درج شود. دوستان عجله داشتند و مشخصا عجله داشتند.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقاد باشگاه از انتخاب وحید کاظمی برای بازی سپاهان – پرسپولیس توضیح داد: ما هیچ اعتراض رسمی به این انتخاب نداشتیم. می توانیم بعد از بازی درباره داوری صحبت کنیم و هیچ تعصبی در مورد انتخاب کاظمی نداریم. اگر حرف بزنیم بعد از حکم حرف می زنیم. برای تیم داوری آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم تمرکز خوبی داشته باشند و تصمیمات خوبی بگیرند. به انتخاب همه داوران خوشبین هستیم و حس خوبی داریم و امیدواریم داوران عملکرد خوبی داشته باشند.

گل محمدی در واکنش به زمینه های جدیدی که برای حضور مهدی مهدوی کیا در یک بازی دوستانه ایجاد شده است، گفت: به راحتی نمی توان از نام و نفرات گذشت. اگر به گذشته نگاه کنیم، می بینیم که مهدی چقدر برای تیم ملی ایران و پرچم به اهتزاز درآورده است. خود و جانش را فدا کرد. یادم هست سال 1385 که به آلمان رفتیم، مهدی از ناحیه کمر مصدوم شد.

فکر می کردیم به مسابقات (جام جهانی) نمی رسد، اما صبح و عصر فیزیوتراپی می کرد. یک بازی دردناک برای تیم ملی. خیلی ها این را نمی دانند و خیلی زود فراموش می کنند. این یک نمونه است. ما نباید در برابر کسی که به خاطر اتفاقی که به درستی یا نادرست ما نمی دانیم باعث افتخار کشور ما شده است، موضع تخریبی بگیریم. متاسفانه عده ای توییت می کنند که وقتی مهدوی کیا بازی می کرد بچه بودند و جایی در فوتبال کشور نداشتند. الان درباره مهدی توییت می کنند و او را نابود می کنند. کمی قدردان باشید و گذشته مردم را بهتر ببینید. مهدی در این موضوع چیزی از دست نداده است و ما هستیم که در قضاوت خود ضرر زیادی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید