بازی سختی داشتیم 3 امتیاز حساس گرفتیم / بازی با سپاهان در زمین بی طرف غیر قابل هضم است

ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794639

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گرفتن این سه امتیاز طبق شرایط جدول برای ما مهم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب آهن گفت: برای این دیدار سخت برنامه ریزی خوبی داشتیم. کمی احتیاط به توپ نکردیم اما ذوب آهن برنامه دفاعی خوبی داشت. هر وقت توانستیم موقعیت درست کردیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. گرفتن این سه امتیاز طبق شرایط جدول برای ما مهم بود. خوشحالم که بردیم.

گل محمدی ادامه داد: در این یکی دو سال بازیکنان زحمت کشیدند و با همه مشکلات ذوب آهن را بردیم. چیزی که یکی دو سال بود اتفاق نیفتاده بود. ذوب آهن تیم شایسته و قابل احترامی است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص سقوط احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من روزی گفتم ساختار فوتبال ایران سال هاست که مشکلات بزرگی دارد و یک جایی همه باید به بهبود زیرساخت ها کمک کنند. امکانات فوتبال ما از سطح فنی تیم های ملی و باشگاهی ما پایین تر است. AFC محدودیت های زیادی وجود دارد و امیدوارم مشکل حل شود و این مشکلات در سال های قبل بود اما موفق شدیم مجوز حضور در آسیا را بگیریم..

وی افزود: از کسب سه امتیاز بسیار خوشحالیم. توانستیم به بالای جدول برسیم. 3 امتیاز حیاتی بود. در نیمه اول برگشت خوبی نداشتیم اما فرصت گلزنی داشتیم. در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم و بازی را خوب شروع کردیم. مسابقه سختی بود. بازی فیزیکی و هیجان انگیز. از بازیکنانم تشکر می کنم که اراده خوبی برای گرفتن این سه امتیاز نشان دادند. ما این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی هفته آینده با سپاهان در زمین بی طرف گفت: هم ما و هم سپاهان ورزشگاه های خوبی داریم اما برگزاری این دیدار در ورزشگاه بی طرف به دلیل اتفاقاتی که افتاد عجیب بود و این موضوع برای ما قابل هضم نیست. و ما باید در یک شهر بی طرف بازی کنیم. برخی از اتفاقات فوتبال ما مختص ایران و فوتبال کشورمان است و نمی توان زیاد درباره آن صحبت کرد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تارتار به گل دوم اعتراض می کند و فکر می کند پنالتی نیست، گفت: صحنه را دوباره دیدم، پنالتی کامل بود و اشتباه بود. مدافع حریف اشتباه محسوسی داشت و ضربه ای به مهاجم ما زد.«اگر ​​او ضربه نمی زد، القطر موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، این پنالتی خیلی واضح بود و نمی توان در مورد آن صحبت کرد..

وی در خصوص وضعیت دو بازیکن تاجیکستانی این تیم گفت: مدارک شخصی آنها صادر نشده و کار آنها هنوز کامل نشده است. ما این دو بازیکن را به خدمت گرفتیم تا در نیمه اول به ما کمک کنند. اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. اگر می دانستیم تا نیم فصل بازی نمی کنند، این همه انرژی و زمان برای بردن بازیکن خارجی از دست نمی دادیم و باز هم نمی توانستیم از آنها استفاده کنیم..

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند، گفت: شاید تا دو هفته آینده مشکلی نداشته باشد اما یکی از آنها را به دلیل مصدومیت یک ماه از دست می دهیم و تا نیم فصل نمی توانیم از آن استفاده کنیم. “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید