هضم انقلاب، جنگ و شورش دشمن را هضم کرد


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912400

حیدرنیا گفت: تا زمانی که سپاه و بسیج به عنوان خدمتگزار مردم در صحنه هستند، دشمنان هر خواب و نقشه بدی را به گور خواهند برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز در حاشیه رزمایش جهادی فاطمی 2 که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: این رزمایش با حضور پرشور جهادگران برگزار می شود. برادران و خواهران به مناسبت هفته بسیج

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه مردم، جهادگران و بسیجیان برای انقلاب تلاش می کنند، افزود: علاوه بر فعالیت های هفته بسیج، جشنواره قوی یک ماهه را در البرز با برنامه های علمی، فرهنگی، ورزشی، لیگ خدماتی تدارک دیده ایم. برای مدیران و یک سلف قابل اعتماد.

وی اعلام کرد: 110 سری جهیزیه با کمک خیرین و خادمان البرز به نیازمندان تعلق می گیرد، در حالی که ارتش و بسیج به عنوان خدمتگزار مردم در صحنه هستند، دشمنان هر خواب بد، نقشه بد را به گور خواهند برد. ، و اعمال بد. به زودی جمع آوری خواهد شد.

سردار حیدرنیا اعلام کرد: نظام و هضم انقلابی آنقدر زیاد است که اتفاقات کوچک را خودشان حل می کنند. در این مرحله به فرموده رهبر معظم انقلاب با جنگ ترکیبی روبرو هستیم و دشمن همه مردان خود را به صحنه و اندیشه آورده است. یک جوان ما را دیده است.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با تلاش برای تبیین آنچه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، دستاوردهای بزرگ انقلاب را به نسل جوان ارائه کنیم تا نقشه شوم استکبار و عوامل آن در منطقه به وقوع بپیوندد. در میدان جنگ سخت و نیمه سخت خوب عمل کرده ایم، در میدان نرم ضعیف هستیم.

یردار حیدرنیا افزود: در سال های اخیر کم کاری ها و کوتاهی هایی از سوی دولتمردان صورت گرفت و توجهی به تذکرات مقام معظم رهبری نداشتند. این مسئله با انقلاب حل می شود و جبهه ای متحد برای پیروزی در میدان جنگ نرم تشکیل می شود.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید