قیام 1367 شکست ناپذیری انقلاب را ثابت کرد/ تقوای الهی مین های دشمن را در جنگ نرم خنثی کرد

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796372

حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: کنتیه 1367 باید نظام شکست خورده را سرنگون می کرد و سپس دشمن به این نتیجه رسید که نظام جمهوری اسلامی شکست ناپذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی همه مردان و زنان جهان اسلام و دفاع و ولایت است. این خانم غیر قابل مقایسه بود

حجت الاسلام علیمراد یوسفی ادامه داد: مردم با حضور خودجوش در حماسه 9 روز اغتشاشات سال 88 را به صورت خودجوش خنثی کردند.

وی افزود: ایران در طول تاریخ تحولات مختلفی را پشت سر گذاشته است اما قیام 88 برای براندازی نظام بود که شکست خورد و پس از آن قیام دشمن به این نتیجه رسید که نظام جمهوری اسلامی شکست ناپذیر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قبل از حماسه 9 دی هیچ نشانی از احیای اسلامی در جهان وجود نداشت، اما پس از این واقعه بزرگ تاریخی که برای مردم اتفاق افتاد، احیای اسلامی در جهان و این احیا در کشورهای مختلف رخ داد. ” از جمله اروپا.

حجت الاسلام یوسفی گفت: احیا و بصیرت اسلامی موجب پیروزی نظام در 9 دی شد.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی دل همه آزادگان و آزادگان را غمگین و آزرده کرده است و همه مردم عزادار این سردار بزرگ اسلام هستند چرا که شهید مقاومت یک شخصیت بین المللی بود.

رئیس دفتر ولی فقیه سپاه پاسداران تاکید کرد: اخیراً مطلبی در نشریه آمریکایی منتشر شده است که ایشان هدف از ترور سردار دلا را که به عظمت حاج قاسم نیز پی برده اند، بررسی کرده است.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: در این مقاله یکی از تحلیلگران نوشت که می دانستیم با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت تقویت می شود، جمهوری اسلامی در مقابل ترور این مرد بزرگ ساکت نمی ماند. و امنیت ایالات متحده و اسرائیل کاهش خواهد یافت.»

وی افزود: پوتین تسلیم منطق ناب سردار سلیمانی شده و تمام ظرفیت مقاومت روسیه برای نابودی داعش را در نظر گرفته است.

این مقام مسئول گفت: اسلام ناب محمدی همان شیعه دوازده گانه است که نمونه بارز آن حضرت فاطمه (س)، ائمه (ع) و شاگردانشان تا امروز که مکتب شهید سلیمانی است.

حجت‌الاسلام یوسفی گفت: غرب در این مقاله آمریکایی اذعان کرده است که ما نمی‌توانیم اسطوره شدن انسان را تحمل کنیم و حتی پرمدعاترین و بزرگ‌ترین مردم نیز در برابر آن سکوت کرده‌اند، بنابراین این ترور علی‌رغم بهایی که ما در ازای آن پرداختیم اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: فعالان سایبری فعال در فضای مجازی در آستانه سالگرد شهادت سردار دلا با هشتگ «من سلیمانی هستم» باید در جهت ترویج اسلام مؤثر باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: تقوای الهی یکی از ابزارهای توسعه نظام است و اگر به افتخارات حراست مقدس نگاه کنیم، ریشه همه آنها به تقوا برمی گردد، لذا آنها باید در فضای مجازی تقوای الهی داشته باشد.»

حجت الاسلام یوسفی گفت: تقوای خداوند در فضای مجازی به گونه ای است که در همه امور شاهد خدا هستیم.

وی گفت: امروز در فضای مجازی مانند جنگ های سنگین مین هایی وجود دارد که تنها با تقوای الهی می توان بر آن ها فائق آمد وگرنه قربانیان دنیای مجازی بیش از یک جنگ سخت خواهند بود.

این مسئول ادامه داد: فضای مجازی در زندگی مردم به واقعیت تبدیل شده است، بنابراین باید برنامه ای برای آموزش و تجهیز خود به دانش رسانه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام یوسفی گفت: مسائل اخلاقی در دنیای مجازی بسیار حائز اهمیت است و در صورت عدم رعایت این موارد در دنیای مجازی در معرض خطر معادن خواهیم بود.

وی افزود: بخشی از آمار طلاق مربوط به دنیای مجازی است چرا که فضای مجازی جان گرفته و زندگی را سخت کرده و اخلاق زیر سوال رفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: مشکل دیگر در دنیای مجازی است چرا که این نوع دروغ با تهمت و جاسوسی همراه است و آبرو و حیثیت مردم را تهدید می کند.

حجت الاسلام یوسفی گفت: امروز با انفجار اطلاعاتی در فضای مجازی مواجه هستیم و 90 درصد اخبار به صورت آنلاین و فوری در اختیار مردم قرار می گیرد و 10 درصد مابقی اخبار با تاخیر در این فضا منتشر می شود.

وی تاکید کرد: هیچ گاه حق و باطل به اندازه امروز در هم تنیده نشده است، فعالان فضای مجازی نباید اخبار جعلی را بازنشر کنند و در صورت مواجهه با این گونه اخبار، نادرستی خود را به اطلاع مصرف کنندگان برسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت: فضای مجازی باید رصد و کنترل شود بنابراین آموزش سواد رسانه ای در خانواده ها نهادینه شود.

حجت الاسلام یوسفی گفت: سرقت و کلاهبرداری در فضای مجازی در حال افزایش است و باید با این آسیب در دنیای دیجیتال و فعالان سایبری مقابله کنیم چرا که مبارزان در این عرصه پیشتاز هستند.

وی افزود: جنگ سخت به عنوان شهید و قربانی جنگ نرم روسیه شناخته شده است، پس با بصیرت و آگاهی در این فضا تلاش کنیم تا قربانی مین های دشمن نشویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از دنیای مجازی در دست دشمن است و در دولت های گذشته عزم سازماندهی وجود نداشت، اما اقدامات موثری برای مدیریت این فضا در دولت فعلی وجود دارد. ما امیدواریم که در این فضا موفقیت بزرگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید