آمریکا به خوی شیطان پرستی دفاع از حقوق بشر می گویند/ صبر و تقوای الهی دو ابزار مهم مقابله با دشمن است.


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880405

مسئول نمایندگی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

حجت الاسلام علیمحمدی تصریح کرد: آمریکا استکبار، خود بزرگ بینی و بی عدالتی را در وجود خود نهادینه کرده و بسیار گستاخانه با آن به عنوان حافظ حقوق بشر برخورد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی، مسئول نمایندگی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار گفت: خداوند دشمنان را وارد کرده است. اسلام به این صورت در قرآن کریم و در سوره آل عمران آیه 120 می فرماید: کسانی که مخالف دین اسلام و دین خدا هستند این خصوصیت را دارند که اگر اتفاق خوبی برای شما بیفتد بسیار ناراحت می شوند. و اگر اتفاق بدی برای شما بیفتد، بسیار خوشحال خواهند شد.

وی در ادامه گفت: با استناد به این آیه شریفه دو راهبرد و ابزار مهم و مؤثر در برابر چنین دشمن منافقی وجود دارد، یکی صبر، مقاومت و ماندن در میدان و دیگری تقوای الهی که با به کارگیری این دو دستور، هرگز برنامه ریزی نمی کنند و بدخواهی دشمن کارگر نمی افتد.

حجت الاسلام علیمحمدی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت های استکباری جهان و در رأس آنها آمریکا با تمام توان و توان خود با انقلاب اسلامی مقابله کردند. اما ملت ما با تکیه بر دو ابزار صبر و تقوای الهی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همه نقشه های شیطانی آنان را خنثی و خاردارتر از همیشه ساختند.

رئیس دفتر ولی قانونی سپاه امیرالمومنین(ع) نیز گفت: ما با دشمنی طرف هستیم که از حقوق بشر صحبت می کند اما حقوق هیچ انسانی را رعایت نمی کند و علاوه بر آن در در تمام نقاط جهان از اروپا گرفته تا کشورهای شرقی در غرب آسیا آثار دزدی و قتل او دیده می شود. این دشمن استکبار و کبر و بی عدالتی را در وجود خود نهادینه کرده و با وقاحت آن را دفاع از حقوق بشر می نامد.

وی در خصوص نقض حقوق شهروندی با برچسب تروریسم به اسلام و مسلمانان و خیانت هایی که انجام داده اند، تصریح کرد: در فرهنگ لغت آمریکایی به مسلمانانی که برای صلح و برادری فریاد می زنند، تروریسم گفته می شود، اما با وجود اینکه در اطراف مرتکب جنایات وحشتناکی می شوند. جهان، خود جهان علیه ملل تحت ستم و پیروان ادیان مختلف الهی، به لطف سازمان ملل متحد و نفوذ در نهادهای حقوق بشری که خودشان ایجاد کرده اند، توجیه می شوند.

حجت الاسلام علیمحمدی همچنین گفت: حقوق و آزادی های شهروندی، کنترل امنیت و ارتباطات اینترنتی، استراق سمع، سرکوب اعتراضات و جنایات پلیس به ویژه سیاهپوستان آمریکا، تبعیض نژادی، اجرای قوانین ضدبشری مهاجرت و نقض حقوق زنان. حقوق توسط مهمترین ضد حقوق بشر آمریکا.

وی افزود: مداخله در سرنوشت سایر ملت ها و سلب آزادی آنها تحت عنوان حمایت از حقوق بشر با دخالت سایر متحدان و به نام سازمان ملل متحد که جنایات بسیاری از جمله حمله اتمی به ناکازاکی را در پی داشت. و هیروشیما، مداخله در جنگ کره، کشتار مردم ویتنام، استفاده از سلاح های شیمیایی، تهاجم و اشغال افغانستان، کشتار بیش از یک میلیون نفر در عراق، رسوایی ضد بشری در زندان های ابوغریب و گوانتانامو. ، تنها بخشی از موارد حقوق بشر آمریکایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) افزود: از جمله جنایاتی که آمریکا در طول سالیان گذشته علیه انقلاب اسلامی انجام داده، همکاری و برنامه ریزی کودتای نقاب است. تحریک و تجهیز صدام برای حمله به ایران، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، تحریم غیرقانونی 43 ساله ملت ما، تلاش برای تضعیف آن از طریق ایجاد و سازماندهی نافرمانی مدنی، سنگ اندازی در فناوری صلح آمیز هسته ای و کشتار دانشمندان هسته ای حکایت از آن داشت. که با نگاهی سریع و کوتاه به این عناوین، به خوبی حقوق بشر آمریکایی را به تصویر می کشد.

حجت الاسلام علیمحمدی تصریح کرد: در دوره 50 ساله حکومت پهلوی شاهد تحقیر و غارت سرمایه های ملت ایران توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها بودیم و در واقع غنی سازی با ربودن سرمایه های مادی و حیثیت سایر ملت ها از دیگر موارد است. آمریکایی ها به نام حقوق بشر به دنبال آن هستند.

در جنگ سخت و نیمه سخت دشمن نتوانست نقشه هایی را که در نظر گرفته بود عملی کند. به همین دلیل در صحنه جنگ نرم بسیار فعال شد و هجمه سنگین جنگ ترکیبی را از نظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … آغاز کرد. در شبکه های اجتماعی و سعی می کند حقایق را وارونه جلوه دهد.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری رسانه های داخلی در برابر هجمه های دشمن به افکار عمومی به ویژه جوانان، تصریح کرد: شبکه های اجتماعی فیسبوک، توئیتر، تلگرام و اینستاگرام همه پشت پرده حمایت همه جانبه فکری و مالی صهیونیست ها هستند. رژیم و عربستان سعودی سعی دارند اذهان مردم کشورمان به ویژه جوانان را از واقعیت ها و برکات واقعی انقلاب اسلامی منحرف کنند و زمینه نفوذ در افکار آنها را فراهم کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در امیرالمومنین(ع) افزود: به گفته کارشناسان و سران غربی و رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی به رهبری آمریکا نیز علیرغم وجود عظیم در حال فروپاشی علیه ایران اسلامی است. موج تحریم های سنگین و مشکلات اقتصادی در راه است قدرت و پیشرفت در راه است. اما آنچه واقعیت مسلم است این است که این دشمنان قسم خورده ما برای رسیدن به اهداف شوم خود هرگز دست از تلاش بر نمی دارند و ناچارند با افکاری بدتر در میدان حاضر شوند.

بالاخره حجت الاسلام علیمحمدی گفت: از سایه حقوق بشر برای خود منبعی درست کرده اند تا پرده و سرپوشی بر جنایاتشان باشد. در این میان این ما هستیم که باید هوشیارتر و دوراندیشتر باشیم تا در برابر هر حمله ای پاسخ مناسب داشته باشیم تا چهره واقعی حقوق بشر و حامیان واقعی آن به جهانیان نشان داده شود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید