دستگیری 120 نفر از اعضای یک حزب شیطان پرستی در جنگل های مازندران


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877063

محمدصادق اکبری از دستگیری 120 نفر از اعضا در تور غیرقانونی شهرستان نکا خبر داد و گفت: قوه قضائیه با افرادی که به شئونات اخلاقی، فرهنگ بومی و اصول گردشگری توجهی ندارند برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری 120 نفر از اعضای یک تور غیرمجاز گردشگری در شهرستان نکا گفت: مردم استان مازندران مردمی شهیدپرور، ولایتمدار و پایبند به ارزش های اسلامی هستند.

وی افزود: انتظار مردم استان حفظ شعائر و ارزش های اسلامی و مبارزه با هرگونه قانون شکنی و قانون گریزی است. بر این اساس دستگاه قضایی استان به شناسایی و رفع ریشه های ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک می کند.

رئیس قاضی مازندران گفت: برگزاری تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و اعضای این تور در جنگل پیرجه نکا با نصب بنرهای شیطان پرستی و اعمال مجرمانه از جمله شرب خمر، ارتباط غیرقانونی، رقص مختلط، گشایش حجاب یکی دیگر از موارد خلاف قانون است که به دلیل امنیت اخلاقی توسط پلیس دستگیر و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه بدون توجه به شئونات اخلاقی، فرهنگ بومی و اصول گردشگری با افرادی که در قالب این تورها به دنبال ابتذال هستند برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید