دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوسی بهائیت


ساعت: 15:28
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887123

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای هسته مرکزی حزب جاسوسی بهائیت را دستگیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای هسته مرکزی حزب جاسوسی بهائیت را دستگیر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:
را

به نام خدا

سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوسی بهائیت را دستگیر کردند. متهمان دستگیر شده مستقیماً با مرکز صهیونیستی موسوم به بیت العدل مستقر در فلسطین اشغالی مرتبط بودند. یافته های اسناد اطلاعاتی نشان می دهد که مرکز مذکور راهبرد احیای تشکیلات فرقه بهائیت در ایران تحت عنوان «خط تبلیغاتی تهاجمی» و مأموریت ویژه جمع آوری اطلاعات هدفمند را به شبکه بازداشت شده ابلاغ کرده است.

علاوه بر این، آنها مأموریت های انتشار گسترده آموزه های استعمار بهائی و نفوذ در محیط های آموزشی در سطوح مختلف، به ویژه مهدکودک های سراسر کشور را بر عهده داشتند. وی علاوه بر اعضای اصلی دستگیر شده، جلسات متعددی با ستاد مرکزی حزب صهیونیستی در خارج از کشور داشت و گزارش هایی از مأموریت های فوق به ویژه ترویج سازمان یافته حجاب در ایران به مرکز توطئه مستقر در فلسطین اشغالی ارائه کرد.

وزارت اطلاعات اعلام کرد بدون توجه به سناریوهای تبلیغاتی و جنگ روانی سخنوران غربی صهیونیست، در برابر عوامل جاسوسی و تعرض به دین، فرهنگ ایرانی-اسلامی با عزم و اراده جدی به وظایف خود عمل کرده و ادامه خواهد داد. و هویت کشور و مزدوران رژیم اشغالگر قدس. به خواست خدا

دیدگاهتان را بنویسید