شورش اشراف؛ سناریوی شورش از پیش آماده شده


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901026

در شرایطی که فضای سیاسی و رسانه ای کشور داغ شده و عناصر ضد انقلاب افکار عمومی را برای ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در کشور تحریک می کنند، عده ای از فعالان جامعه سعی در گشودن عقده ارزش های اسلامی داشتند. و از این اغتشاشات حمایت کردند و ماهیت واقعی آنها را نشان دادند و در این حوادث نشان دادند که این طبقه آنقدر کوچک است که خودشان را با شکوه نمی بینند، بلکه فقط خودشان را به چالش می کشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ درگذشت مهسا امینی باعث شد تا دشمنان ضد انقلاب با نقشه ای که از مدت ها قبل تدوین کرده بودند از تمام توان خود برای حمله به نظام اسلامی ایران استفاده کنند که در این میان برخی فریب خوردگان نیز تحت تأثیر فضای مجازی و شایعه پراکنی قرار گرفتند. اکاذیب می پراکند در حالی که فضای ایجاد شده نه تنها برای پاسداری از مهسا امینی بلکه گامی در جهت مقابله با ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

در این اغتشاشات، دشمنان با زیر پا گذاشتن ارزش های انقلاب اسلامی و اعتقادات دینی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند. در واقع مرگ دختر 22 ساله کرد تنها ابزاری در دست گروهک های ضد انقلاب است که با رمز مهسا امینی اصل خواسته خود یعنی تجزیه طلبی را با اسم رمز بیان می کنند. مهسا امینی و در همین حین سعی در حمله به فضای مجازی متروک اغراق کردند.

در چنین شرایطی که فضای سیاسی و رسانه ای کشور داغ است و عناصر ضد انقلاب به جای نقش آفرینی چهره های شناخته شده ای مانند سلبریتی ها و ورزشکاران، افکار عمومی را برای ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در کشور تحریک می کنند. در جامعه برای آرام کردن فضای عمومی، به دنبال گره گشایی از ارزش های اسلامی و حمایت از این اغتشاشات بودند و ماهیت واقعی خود را در این حوادث و در واقع با رهبری این آشوب ها و انجام بازی های پوچ و بی ریشه و اساس رسانه های مخالف و مخالف نشان دادند. همچنین استفاده نادرست از موقعیت و جایگاه آنان به این شورش ها دامن می زد و با تحریک عواطف، اضطراب را در جامعه ایجاد می کند.

افرادی مانند مهران مدیری و علی کریمی که این بازی را به خوبی یاد گرفته اند و در هر شرایطی چهره ای جدید به خود می گیرند و با اعلام حمایت از یاغی ها که بیشتر شبیه یک نمایش تبلیغاتی است به این معضل دامن زده و امرار معاش کرده اند. برای چنین محیطی تا بتوانند ماهی های بزرگ را از آب تیره صید کنند.

همچنین گروهک های ضد انقلاب با عملیات روانی گسترده و نشر اکاذیب و ایجاد حس نارضایتی، گروهی از جوانان فاقد تجربه سیاسی را وارد میدان کردند و با سوء استفاده از احساسات آنان، خشم نسل جدید را برانگیختند. می تواند به آنها در سازماندهی این شورش ها کمک کند.

این توطئه چینی ضد انقلاب تا جایی پیش رفت که ذهن دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی را بیدار کرد به طوری که رفاه این قشر بالا باعث شد دانش آموزان به سادگی فریب فضای القا شده را بخورند و وارد میدان شوند. بهانه آزادی و رهایی همچنین بررسی ها نشان می دهد که تجمعات دانشگاهی نیز از دهک های عالی است که البته برخی از این افراد تحت تاثیر رسانه های مخالف قرار گرفته و در راستای آزادی افراطی دست به شورش و تجمع زده اند.


در این میان تعدادی از ضد انقلاب خارجی نیز نقاب برداشتند و در برخی کشورها تجمعات پراکنده ای را با نام رمز مهسا امینی ترتیب دادند و در نهایت خواسته اصلی خود را که سرنگونی انقلاب اسلامی است، بازگشت خاندان دیکتاتور پهلوی به نمایش گذاشتند. به قدرت و تجزیه طلبی دادند.

در واقع می توان گفت دشمن قصد دارد با این بهانه برای ایجاد هرج و مرج و زنجیر کردن آنها به همدیگر بحرانی دائمی علیه نظام ایجاد کند، در حالی که این گروه ها آنقدر کم هستند که تنها با بزرگنمایی دیده نمی شوند. فقط خودشان را به چالش کشیدند


بیشتر بخوانید:

تاکتیک شکست خورده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید