کشف محموله ۸۵ میلیاردی قطعات قاچاق موتورسیکلت یخچال دار توسط اشراف پلیس هرمزگان


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879002

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشراف پلیس امنیت اقتصادی استان در شناسایی و کشف 24 هزار و 160 انواع قطعات قاچاق موتور سردخانه به ارزش 85 میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون خروجی از گمرکات استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: قطعات موتور وارداتی یخچال به صورت یک دستگاه کانتینری به آنها اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ماموران با شناسایی کانتینر حامل محموله و توقیف آن، محور را رصد و کانتینرهای خروجی از یکی از بنادر تجاری بندرعباس را زیر نظر گرفتند.

این افسر پلیس منطقه گفت: ماموران پس از بررسی بارنامه و استعلام از گمرک متوجه قاچاق محموله شدند که یک دستگاه یخچال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری دو متهم در این موضوع گفت: کارشناسان اقتصادی ارزش محموله کشف شده را 85 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار جعفری با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف سایر اقلام قاچاق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با وظایف ذاتی و یا هرگونه قاچاق بویژه مبارزه با قاچاقچیان کلان در استان ادامه دارد. طبق قانون و شهروندان باید در صورت آگاهی از موارد مشکوک بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید