کارگاه آموزشی روش های تشخیص اصالت قطعات در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران برگزار می شود.


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906848

مدیرعامل سایپدک از برگزاری کارگاه آموزشی روش های احراز هویت قطعات در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و کیت خودرو سایپدک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایپانیوز ، سعید علیزاده مدیرعامل سایپدک گفت: در این نمایشگاه انواع لوازم یدکی و روان کننده ها با بسته بندی ویژه سایپا و دستاوردهای سایپدک در زمینه معرفی قطعات اورجینال به نمایش گذاشته می شود. سیستم اصالت قطعات

وی افزود: با توجه به رهبری سایپدک در مبارزه با گسترش لوازم یدکی تقلبی، در این نمایشگاه روش های شناسایی لوازم یدکی اصل و تقلبی در قالب سمینار آموزشی برای بازدیدکنندگان تشریح می شود.

مدیرعامل سایپدک تاکید کرد: نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران فرصت مناسبی برای ارائه اقدامات انجام شده توسط شرکت سایپدک در این زمینه به مشتریان و بازدیدکنندگان و کسب نظرات کارشناسان صنعت قطعه سازی است.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان ادارات بازرگانی قطعات و خدمات به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

علیزاده گفت: شرکت ساپایدک همچنین در نمایشگاه قطعات خودرو نگاهی به رویکرد آموزش داشت و با ارائه جدیدترین کتب و تالیفات آموزش فنی به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داد.

وی بیان کرد: این امر زمینه ساز افزایش سهم سایپا از بازار لوازم یدکی و حرکت به سمت ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظارات مشتریان، دو استراتژی اصلی سایپایدک در حوزه تجارت و افزایش رضایت مشتریان است که نشان از حضور در نمایشگاه های اتومبیل

دیدگاهتان را بنویسید