حضور مگاموتور در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با معرفی سه محصول جدید


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1908624

مدیرعامل مگاموتور در حاشیه افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم جانبی و کلکسیونی خودرو گفت: شرکت مگاموتور با معرفی سه محصول جدید حضوری مهم در این نمایشگاه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایپان نیوز، کیومارت ناصری ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت مگاموتور با برنامه ریزی و ارائه پروژه ها و برنامه های متعدد و با تکیه بر توانمندی مهندسان و متخصصان خود توانست گام های بلندی در زمینه تولید محصول جدید بردارد. و به پیشرفت چشمگیری دست یافت. جلب توجه کرد

وی به معرفی محصولات جدید شرکت مگاموتور اشاره کرد و گفت: موتور ME16 اولین موتور 16 سوپاپ گروه سایپا است که از سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها نیز بهره می برد. این موتور بر اساس دانش فنی داخلی و قطعات تولید داخل با عمق داخلی سازی بیش از 80 درصد در شرکت مگاموتور و همچنین موتور M15GSI که نمونه بهبود یافته M15 فعلی گروه سایپا در سال 1402 می باشد تولید می شود. این ارتقا قدرت و گشتاور موتور را افزایش می دهد و مصرف سوخت کاهش می یابد. سومین محصول ارائه شده در این نمایشگاه توسعه موتور M24 Plus است که با ارتقای فنی این محصول توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را به صورت پایدار کسب کند.

وی افزود: مگاموتور به عنوان شرکت شاخص و درجه یک تولید کننده پیشرانه گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در این دوره از نمایشگاه علاوه بر نمایش محصولات خود در سطح ملی، خطوط ارتباطی قوی تری را با زنجیره تامین و تولید پیشرانه برقرار کند. در رابطه با استقبال گسترده شرکت کنندگان.

مبلغ ناصری تصریح کرد: از نظر تنوع محصول و توجه به الزامات بازار و الزامات قانونی، تحولات ارزشمند بسیاری در شرکت مگاموتور رخ داده است که یکی از مهمترین اقدامات، توجه به پروژه هایی است که در حوزه موتور خودروهای گروه سایپا و این الزام در دستور کار قرار گرفت و باید با سرعتی دو برابری نسبت به گذشته به تولید رسید.

وی ادامه داد: در این راستا با چهار پروژه عظیم در زمینه تبدیل موتور و نوسازی توانسته ایم خودروهای تولیدی را برای تحولی که بازار در کشور با آن مواجه است آماده کنیم.

مدیرعامل مگاموتور افزود: به زودی چهار محصول ارتقا یافته مگاموتور را به تولید انبوه خواهیم رساند و در نظر داریم در نیمه دوم سال 1390 هر سه ماه یک بار یکی از این محصولات را تولید و تحویل دهیم.

وی به رعایت الزامات محصولات تولیدی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: توجه به رعایت الزامات آلایندگی، کاهش مصرف سوخت و انرژی، توان و گشتاور مورد انتظار مشتریان و سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله موارد است. مواردی که در پروژه ها گنجانده شده است، مگاموتور ارتقای محصول را برنامه ریزی کرده و برای کاهش آلایندگی تولید فعلی نسبت به سال گذشته، تولید موتور با دریچه گاز برقی و سیستم های کنترل الکترونیکی 200 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل مگاموتور همچنین گفت: مهمترین محصول تولید شده در نیمه دوم سال 1401 با طراحی پیشرفته ME16 نام دارد که اولین موتور 16 سوپاپ گروه خودروسازی سایپا است و این محصول بر روی خط مونتاژ مدرن و بدون عیب مونتاژ شده است. فرآیندها و کیفیت بسیار بالا.

وی افزود: این موتور به منظور کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و افزایش راندمان در خودروهای جدید گروه تولیدی سایپا به بازار عرضه خواهد شد.

مبلغ ناصری به الزامات ارائه شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و تاکید کرد: تمامی اقدامات مگاموتور در ساخت محصولات خود مبتنی بر رعایت الزامات و استانداردهای تعیین شده توسط وزارت کشور است. ایمنی و سازمان ملی استاندارد به شرکت های خودروسازی اعلام شده است.

وی افزود: شرکت های خودروسازی به دلیل استفاده گسترده اقشار مختلف جامعه از خودروهای تولید داخل متعهد به تولید و عرضه محصولات با کیفیت به بازار هستند. بنابراین، آنها باید با ارائه محصولات ایمن و باکیفیت مطابق با استانداردهای فعلی، انتظارات بازار را برآورده کنند.

مدیرعامل مگاموتور گفت: مگاموتور با تکیه بر این باور و برای جلوگیری از ورود قطعات بی کیفیت، قاچاق و نامرغوب، طرح های جامعی را برای تامین قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای گروه سایپا در طول زنجیره تامین اتخاذ کرده است.بیایید بازار عرضه را با کیفیت بسیار بهتر و با عبور از فیلترهای کنترل کیفیت و ساختارهای سیستماتیک.

وی تاکید کرد: تمامی قطعه سازان که با خودروسازان همکاری می کنند از سیستم های نظارت و ارزیابی مستمر و ممیزی شرکت های خودروسازی بهره مند می شوند، بنابراین قطعاتی که با برند مگاموتور توسط خودروسازان به فروش می رسد دارای ضریب اطمینان هستند که قابل پیگیری است. ، منجر به پاسخگویی و جلب نظر کاربر خواهد شد.

مبلغ ناصری به برنامه های آتی مگاموتور نیز اشاره کرد و اعلام کرد: در حال آماده سازی برای ساخت و ارائه نسل جدیدی از محصولات هستیم که از نظر کیفیت، آپشن و استاندارد شرایط متفاوتی با گذشته داشته باشند.

وی افزود: برای تولید نسل جدید محصولات خود نیازمند داشتن زیرساخت مناسب و متفاوت در زنجیره تامین قطعات و قطعات یدکی برای تولید هستیم و برای رسیدن به این هدف، سبد تولیدکنندگان را بررسی خواهیم کرد. و با تولیدکنندگان ممتاز برای تولید قطعات مورد نظر در ما تعامل کنید.

مدیرعامل مگاموتور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف اعلام شده و بر اساس سیاست انجام شده در مگاموتور، قبل از کسب اطمینان حداکثری، هیچ محصولی را روانه بازار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نیاز به تولید محصولات نسل جدید و قرار دادن این محصولات در خطوط تولید مگاموتور، علاوه بر طراحی قطعات باکیفیت، فونداسیون صحیح و تامین مواد اولیه مرغوب و همچنین سرمایه گذاری در خطوط تولید جدید می باشد. در دستور کار قرار دارد. از شرکت.

دیدگاهتان را بنویسید