علی آبادی، وزیر جدید صمت: واردات خودرو یکی از ابزارهای کنترل بازار است/ در مواردی که مزیت اقتصادی و رقابتی نداریم باید به سمت تعامل با دنیا برویم/ من به ژئواکونومیک در جایی که می دهیم معتقدم. یک محصول و یک محصول; این یعنی واردات و صادرات

علی آبادی، وزیر جدید صمت: واردات خودرو یکی از ابزارهای کنترل بازار است/ در مواردی که مزیت اقتصادی و رقابتی نداریم باید به سمت تعامل با دنیا برویم/ من به ژئواکونومیک در جایی که می دهیم معتقدم. یک محصول و یک محصول;  این یعنی واردات و صادرات

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات خودرو پتانسیل جدی مدیریت بازار برای جلوگیری از رانت و انحصار است.

عباس علی آبادی درباره واردات خودرو گفت: واردات یکی از ابزارهای مدیریت و کنترل بازار است. مجلس نظر خود را در این زمینه ارائه کرده است و اخیرا مصوبه ای در این زمینه به تصویب رسانده است، ما به مصوبات عمل خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات یک پتانسیل جدی برای مدیریت بازار برای جلوگیری از رانت و انحصار است، در حوزه تک کالا و کالاهای استراتژیک و کالاهایی که کشور باید استقلال داشته باشد، سیاست دیگری وجود دارد که منطبق بر آن است. با آن سیاست باید اجرا شود، اما در مواردی که مزیت اقتصادی و رقابتی نداریم باید به سمت تعامل با دنیا برویم.

وی با بیان اینکه واردات یکی از ابزارها و قوانین تنظیم روابط بین الملل است، ادامه داد: من معتقد به ژئواکونومی هستم که یک محصول بدهیم و یک محصول بگیریم و این یعنی واردات و صادرات.

علی آبادی در جلسه رای اعتماد درباره صنعت خودرو نیز گفت: این صنعت نیازمند یک طرح همگانی است تا در تعامل با سایر کشورها و از طریق واردات هوشمند و به موقع و همچنین همکاری تخصصی با شرکت های بزرگ، تولید و صادرات مشترک انجام شود. می تواند انجام شود..

وزیر صامت تاکید کرد: برای کاهش قیمت باید تولید خودرو افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید