«نه شرقی نه غربی» یعنی استقلال، نه تعامل / صدور انقلاب اسلامی مرز می شناسد.


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805789

مدیر مؤسسه مطبوعاتی کیهان گفت: شرق و غرب از نظر سیاسی با جغرافیای متفاوت است و شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای وابسته نبودن ما به دولت است. «نه شرق و نه غرب، که درست است، عده ای برای گفتن پوچی پوشیده نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریعتمداری امشب در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاوران انقلاب اسلامی در استان همدان با بیان اینکه مشکلات امروز بسیار گسترده و از نظر گستره، عمق و تکرار این وسعت آشکار است، گفت: داستان ما با نکاتی شروع شد که من خمینی (نسخه انقلاب ناب محمدی به منصه ظهور رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی غبار غم و بدعت و کینه توزی را زدود و اسلام ناب را همانگونه که در ابتدا بود عرضه کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی آنچه را که از اسلام به فراموشی سپرده شده بود، بازگرداند.

مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه اسلام ناب محمدی ظالم است، گفت: اسلامی که سرکوبگر نباشد، اسلام نیست، اسلامی که وجود ظالمان را در کنار فقرا بپذیرد، اسلام و نامش به فرموده امام نیست. ، آمریکایی است. اسلام.”

وی با اشاره به اینکه در حالی که ما با اسلام آمریکایی در تضاد هستیم و درگیری ما با نظام سلطه جوهری است، یعنی فطرت ما با هم در تضاد است، تاکید کرد:

شریعتمداری گفت: این درگیری زمانی پایان می یابد که یا از اسلام ناب محمدی در قدرت دست برداریم یا نظام سلطه از ماهیت استکباری خود منقطع شود. از آنجایی که هیچ چیز در افق پیش رو ممکن نیست، بنابراین درگیری ادامه دارد، ممکن است چهره او تغییر کند. فطرت امام باقی است.

وی با اشاره به اینکه چگونه فردی که طعم فقر را نچشیده می تواند پاسخگو باشد و درد مردم را درک کند، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) نیز بر ظالمان سخت گیری می کرد نه مردم عادی.

مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه دشمن از روز اول انقلاب به دلیل اینکه دقیقاً می‌دانست چه اتفاقی افتاده است، دشمنی را علیه کشور آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا می‌داند چه اتفاقی افتاده است و برای مقابله با انقلاب تمام تلاش خود را کرده است.

وی گفت: اسلام یک ایمان و جایگاه ایمان در انسان است. «دومین ویژگی این انقلاب این است که مرز نمی شناسد، ما به دنیا صادر کردیم.


اگر برای امنیت کشور به سوریه نمی رفتیم، الان باید چکمه های داعش را خیس می کردیم.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمن با این خصوصیات دست از انقلاب برنمی‌دارد، گفت: آمریکایی‌ها 50 هزار مستشار نظامی در ایران داشتند و نخست‌وزیر، وزیر و نماینده تعیین کردند و بچه‌ها و تجهیزات ما را برای جنگ یا آماده‌سازی به جایی فرستادند. که هیچ ربطی به ما نداشتیم.

می گوید وقتی برای دفاع از میهن خود به سوریه می رویم آنها و حامیانشان به ما چه می گویند؟! وی تاکید کرد: اگر مدافعان حرم برای امنیت کشور به سوریه نمی رفتند، حالا باید کفش های داعش را چربی زدایی می کردیم.

مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه شهید همدانی نقش بسیار مهمی در مبارزه با داعش داشته است، گفت: این افراد شناخته شده هستند اما گمنام هستند. خیلی ها نمی دانند این بزرگان کشور چه کرده اند.»

وی با بیان اینکه دشمن همه برگه های برد را به زمین زده و به هیچ چیزی نرسیده است، ادامه داد: سخنان آقایی که مدعی بودند سایه جنگ را از کشور برداشتیم اشتباه بود، سایه جنگ برداشته شد. توسط سپاه، بسیج و ارتش.


امروز تمام اروپا با موشک های دوربرد و نقطه به نقطه پوشیده شده است

شریعتمداری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب حتی نمی دانستیم انبار مهمات کجاست اما امروز کل اروپا زیر پوشش موشک های دوربرد و نقطه به نقطه ما است، گفت: از آنها اسلحه نگیرید.

وی گفت: وضعیت جدی است اما خطرناک نیست و ما قدم به قدم پیش می رویم. اگر کسی بتواند افکار عمومی را کنترل کند، می تواند رفتار عمومی را به دست خود بگیرد.»

مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی کیهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شرق و غرب سیاسی با جغرافیای متفاوت است و شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای وابسته نبودن به یک دولت است، ادامه داد: نه شرق. و نه غرب غرب که درست است، پوششی است برای دروغگویی به برخی.


1500 تحریم علیه کشور توسط دشمن

وی با بیان اینکه صحبت ها برای رفع تحریم ها بوده و هیچ تحریمی برداشته نشده است، از اعمال 1500 تحریمی علیه کشور خبر داد و گفت: فردی بلاهایی را برای کشور آورد و در حالی که 150 هزار میلیارد تن بدهکار بود عقب نشینی کرد. «امروز برای دولت باقی مانده است.

شریعتمداری خطاب به جمعیت گفت مواظب باشید کوچه به روی نظام سلطه باز نشود و این سخنان دشمن را تکرار کرد: «کسانی که این کار را می کنند باید پاسخگو باشند. افرادی که این ویژگی را دارند در صورت فاصله گرفتن از خط مقدم انقلاب، آماده آزار و اذیت هستند، «و اگر شکار شوند، علامت خود را در شناسنامه دشمن دارند؛ پس مراقب باشید.

وی با بیان اینکه باید راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا را طی کنیم، افزود: در شب عاشورا شیطان وقتی صدای ندای امام حسین (ع) را شنید، گیج شد که امام از چه کسی کمک می خواهد. کربلا سرزمینی است به وسعت تمام دنیا و عاشورا عظمت ایام دنیاست و امام فرزندان و یاران آخرالزمان را به دفاع از خود فرا می خواند در حالی که امروز در عصر خمینی می شنوند. صدای او.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید