صحبت های تند کچوا در برنامه تلویزیونی: حمایت از برهنه بودن بدتر است/ «مرد، میهن، آبادی» یعنی «مرد، آبرو، هوس»/ «زن، زندگی، آزادی» یعنی…

صحبت های تند کچوا در برنامه تلویزیونی: حمایت از برهنه بودن بدتر است/ «مرد، میهن، آبادی» یعنی «مرد، آبرو، هوس»/ «زن، زندگی، آزادی» یعنی…

روزنامه ایران نوشت: محمدحسین کچویان از چهره های نزدیک به جریان رادیکال و جبهه پایداری در یک برنامه تلویزیونی به تظاهرات مردمی و افراد مشهور حمله کرد.

وی بخشی از اظهارات محمدحسین کچویان را در یک برنامه تلویزیونی منتشر کرد که در آن تحلیل های تند و عجیبی از اعتراضات مردمی انجام داد و همزمان به هنرمندانی چون ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده حمله کرد.

در بخشی از این مقاله آمده است؛

به توییت ها نگاه نکنید. اندیشکده استنفورد و مجموعه های خودمان تحقیق کردند و به این نتیجه رسیدند که این ابزار بازوی پنتاگون است. این مطالعه آماری از تعداد افرادی که علیه روسیه و چین اقدام کرده اند ارائه می دهد. بعد می گوید ما 300 توییتر در دنیا داریم. ظرف چند روز در ایران، 400 هزار نفر 117 میلیون توئیت ارسال کردند که بیشتر آنها از خارج از ایران بودند. ایران جزو کم توئیترهاست.

ترانه علیدوستی یا آن که در کن همسرش را می بوسد و در پاسخ به اعتراض می گوید همسر من است. می خواهند جامعه را نابود کنند. آنها به دنبال برهنه شدن هستند. آنها فکر می کنند حمایت بهتر از برهنه بودن است، اما بدتر است. غرب با این چیزها نابود شد.

آنها می گویند شعار ما “زن، زندگی، آزادی” است، اما با عرض پوزش از همه مردم صادق شعار آنها “زن، فحشا، فسق” است. می گویند شعار ما «مرد، کشور، روستا» است، اما در واقع شعارشان «مرد، بی ناموسی، هوس» است.

در باشگاه می گویند به تاجرها فحش بده. بهشون بگو پیفیوز نفرین وسیله خوبی برای مبارزه است. کجای دنیا با چنین رهبرانی حرکتی انسان دوستانه و صالح دیده اید؟ یک مشت نخود مریض!

دیدگاهتان را بنویسید