جهادگر بودن یعنی حل مشکلات مردم/ مدارس نیازمند حمایت سایر نهادها هستند

ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803153

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: مدارس نیازمند توسعه و نوسازی همه دستگاه ها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، تبریک روز مادر گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل و جامع برای همه انسان ها به ویژه بانوان است. سعادت دنیا و آخرت را تضمین کند.

وی با استقبال از فرا رسیدن دهه فجر، دهه پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای رسیدن به این نظام و این انقلاب شهدای زیادی تقدیم می کنیم و نباید فداکاری شهدا را در راه انقلاب فراموش کنیم. انقلاب 57 مرهون رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و شهادت هزاران شهید صورتی بود که البته خون شهدا این انقلاب را در مقابل خطرات استکبار جهانی بیمه کرد.

مهردادی ادامه داد: شهدا آگاهانه جان خود را وقف نظام و انقلاب کرده اند و این نمونه واقعی انقلابی گری و جهاد واقعی است. باید بسیار مراقب بود که مدیون خون شهدا نمانیم و یاد و خاطره شهدا را در هزارتوی زندگی فراموش نکنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جهادگر بودن به این معناست که یک گره با مشکلات مردم و کشور باز شود و خدمت در نظام جمهوری اسلامی ابتدا باید برای رضای خدا و سپس خلق خدا باشد. انقلابی بودن قطعاً یعنی تمام وجودمان را به خدا و رهبر و کشور و مردم بدهیم.

مهردادی ادامه داد: البته از زحمات همه اعضا و نهادهایی که در شورای آموزش و پرورش عضویت دارند قدردانی می کنیم چرا که تلاش آنها باعث شد شورای آموزش و پرورش چاردوول در استان اول شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: برای رفع مشکلات باید از سایر ادارات، سازمان ها و نهادها به صورت فرا سازمانی و فرابخشی کمک بگیریم و قطعا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. برای حل مشکلات مدارس شهرستان جلسه مشترک با شهردار و همچنین با اداره منطقه نوسازی مدارس جهت آماده سازی مقدمات لازم برای احداث هنرستان و ایجاد رشته های جدید در چاردوول.

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید