اجرای پروژه ها در شهرکرد نیازمند مشارکت سایر نهادها است


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909742

حیدری گفت: در راستای اجرای پروژه ها در شهرکرد سایر نهادهای مسئول با شهرداری همکاری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روند انتخاب شهردار گفت: انتخاب شهردار با یک سال تاخیر انجام شد. اما تأخیر در صدور حکم شهردار فعلی به دلیل کم کاری اعضای شورا نیست و چند روزی است که مشغول هستند و مورد استفاده قرار می گیرند و به صورت جدی بر کار نظارت می کنند.

وی با اشاره به تغییر نام روز رکورد شطرنج افزود: روز رکورد شطرنج 6 سال است که جشن گرفته می شود اما متاسفانه نام روز رکورد شطرنج به نام روز استان تغییر یافته و این امر باعث شده است ناراحتی و نارضایتی مردم

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری گفت: با توجه به اینکه جمعیت شهرکرد در سرشماری سال 95 کمتر از 200 هزار نفر بوده است، در صورت تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری معطوف نخواهد شد. شهرداری در حال حاضر 300000 دارد یک نفر خدمات می دهد.

حیدری ادامه داد: شهرداری برای ارائه خدمات 50 میلیارد تومان از دستگاه های دولتی طلب دارد که از این دستگاه ها می خواهد مطالبات را در اسرع وقت پرداخت کنند تا شهرداری بتواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان شهرکرد گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو، احداث روگذر و زیرگذر و اجرای کمربندی 15 کرداد از مهمترین مواردی است که سایر نهادهای مسئول باید با آن همکاری کنند. شهرداری برای تحقق آنها.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد دولت سیزدهم را دولتی مردمی دانست و گفت: از فرصت ایجاد شده برای اعتبار گرفتن و کمک به شهر استفاده کردیم به گونه ای که برای خرید 16 اتوبوس کامپیوتری که 80 درصد آن 80 درصد آن اقدام می شود، اقدامات لازم انجام می شود. هزینه ها را دولت و 20 درصد شهرداری پرداخت می کنند ما آنچه را که لازم است انجام داده ایم.

حیدری افزود: در سفر رئیس جمهور 200 میلیارد تومان برای منظر برداشت شد و 1400 تن قیر از دولت و 700 تن از بسیج در حوزه آسفالت جاده دریافت کردیم.

حضور شهردار آرامش را به شهر بازگرداند

محمدرضا بیاتی رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: حدود 10 ماه از عمر شورا را شهرداری با نظارت و 5 ماه را با حضور شهردار سپری کرد.

و افزود: در زمان مدیریت شهرداری کارهای خوبی انجام شد اما مردم از نظر روانی مدیر را قبول ندارند و با آمدن شهردار جدید آرامش به شهر بازگشت.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات ترافیکی، مبلمان شهری، فضای سبز و اصلاح ساختار شهرداری برای پاسخگویی بیشتر باید مورد توجه شهردار قرار گیرد. .

بیاتی با اشاره به اتوبوس های خریداری شده برای ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: ارائه خدمات عمومی به مردم در حوزه حمل و نقل می تواند ترافیک را کاهش دهد.

دستگاه های حل مشکلات شهری

فاطمه بیگی رئیس کمیته املاک و کمیته اداری شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: همه اعضای شورای اسلامی جوان هستند و به اتفاق آرا شهردار جوانی را انتخاب کردند که از مسئولان استانی می طلبد به جوانان اعتماد کنند و با آنها همکاری کنند. مدیریت شهری برای حل مشکلات آنها آنچه را که نیاز دارند دارند

وی بیان کرد: هم افزایی نهادها قطعا عامل موفقیت شهرداری و شورا خواهد بود بنابراین نباید سایر نهادها را بی طرف دانست و برای حل مشکلات شهری وارد میدان شد.

رئیس کمیسیون املاک و کمیسیون اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: انتظار داریم دولت های استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات کمک کنند تا شاهد شهری توسعه یافته باشیم.

فرشاد چراغ پور رئیس کمیته عمران، فنی و زیربنایی شورای اسلامی شهرکورد خاطرنشان کرد: وظیفه داریم شهردار را در اجرای طرح ها همراهی و حمایت کنیم و تلاش می کنیم تا خدمات به صورت عادلانه در مناطق مختلف شهر توزیع شود. .

داوود نجفی رئیس کمیته مالی، بودجه و برنامه ریزی شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: حمایت از شهردار، حل مشکلات شهر و جلب رضایت مردم اولویت شورای ششم است اما حل مشکلات و اجرای پروژه ها نیازمند مشارکت مردم است. سایر نهادها

ماشالا ایزدی، رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و آسیب دیدگان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: در بین اعضای شورای شهر همفکری، همدلی و دوستی وجود دارد اما برای اجرای مصوبه با موانع متعددی مواجه هستیم. برنامه هایی که برای توسعه و تعالی لازم است مسئولان شهرستانی استان باید به کمک شورا و شهرداری بیایند.

وی گفت: اقدامات مختلفی در کمیته های تخصصی شورای شهر انجام شده اما کافی نیست و انتظار داریم مسئولان دیگر ما را در جلب رضایت کامل مردم یاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید