ارتش نیز مانند سایر نهادها باید بر تولید و دانش بنیان تمرکز کند


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822937

محمدرضا حسینی نژاد گفت: ارتش با تکیه بر ولایت و توان داخلی نقش اساسی در امنیت کشور داشته است و اکنون می تواند با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تکیه بر مراکز تولیدی دانش بنیان و نیروهای داخلی به خودکفایی برسد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، محمدرضا حسینی نژاد استاندار خراسان شمالی صبح دوشنبه در تیپ 130 ارتش شهدای خراسان شمالی همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: مسئولان می توانند نقش آفرینی کنند. در این رابطه.

وی افزود: ارتش نیز مانند سایر نهادها باید بر تولید دانش بنیان تمرکز کند زیرا تولیدی که در قالب دانش توسط فرزندان ما شکل می گیرد، اشتغال زایی خوبی نیز ایجاد می کند.

حسینی نژاد گفت: تمامی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران با ایمان، تقوا و ولایتمداری به وجود آمده و از حضور پررنگ انسانی در همه عرصه ها بهره برده است و نظامیان باید همچنان به دفاع از ناموس و کرامت مردم ادامه دهند. “

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم سرشار از آموزه های دینی، امنیتی و دفاعی است و اگر ارتش جمهوری اسلامی به این دستورات عمل کند، در همه عرصه ها موفق خواهد بود و تاریخ نشان می دهد که همین رویه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران دنبال شد. ارتش.

حسین نژاد، ولایت را یکی از ارکان اصلی نظام برشمرد و گفت: نیروهای مسلح زیر چتر ولایت به خوبی از آرمان های نظام دفاع کرده و از این عنصر کلیدی توطئه پاسداری کرده اند.

استاندار خراسان شمالی افزود: ارتش با اتکا به ولایت و توان داخلی نقش اساسی در امنیت کشور داشته است و هم اکنون با دستور مقام معظم رهبری و با تکیه بر مراکز دانش بنیان و نیروهای داخلی اقدام خواهد کرد. خودکفا شوند.»

وی افزود: موفقیت های ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و رشد متوازنی که در همه عرصه ها شکل می گیرد با ولایتمداری و اتکا به نیروهای داخلی ایجاد می شود و نیروهای مسلح در حال حرکت و نقش آفرینی خوبی هستند. آنها خوب بازی کردند.

حسین نژاد گفت: نظام جمهوری اسلامی اکنون به عنوان الگو در جهان اسلام شناخته شده است و امنیت و استقلال به برکت خون شهدا در این نظام برقرار شده و کشور به خوبی در مقابل توطئه های دشمنان مصون است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید