مهم ترین موانع تولید خدمات عمومی است/ نهادها/ مجلس قانون خوبی در مورد شرکت های دانش بنیان تصویب می کند


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817410

آصفری گفت: مهمترین موانع برای تولیدکنندگان، ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها است و اگر از تولیدکنندگان دست بردارند با قانون مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ در خصوص شعار سال و نحوه اجرای آن گفت و گو کرد. لازم به ذکر است که مجلس یازدهم سال گذشته اقدامات خوبی برای توقف تولید انجام داد که از جمله آنها می توان به تصویب بودجه مناسب برای حمایت از اشتغال، تصویب قانون حمایت از کسب و کار، شرکت های دانش بنیان و فناوری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امسال باید در راستای شعار سال اقدامات خوبی انجام شود، اضافه کرد: عده ای بس است یا با چاپ پوستر و بنر شعار سال را از سرش برداشته و موانعی را از سر راهش بر نداشته است. مسیر تولید کننده

آصفری بیان کرد: مهمترین موانع برای تولیدکنندگان، ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها است و اگر از تولیدکنندگان دست بردارند با قانون مشکلی نخواهیم داشت. به عبارت دیگر، اگر ادارات و سازمان ها فقط موانع خود را برای تولیدکننده برطرف کنند، کار ادامه خواهد داشت و نیازی به حمایت از تولید ندارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز بسیاری از مردم استان مرکزی متقاضی کار هستند اما با مشکل نداشتن زمین و منابع انرژی مواجه هستند. اما اگر این موانع برطرف شود، نیازی به وام نخواهند داشت. اما در استان مرکزی زمین های زیادی وجود دارد و اگر در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد می توان از تولیدکنندگان حمایت کرد.

وی گفت: در بحث شرکت های دانش بنیان، مجلس سال گذشته قانون خوبی را تصویب کرد و فقط منتظریم اگر موانعی بر سر راه این شرکت ها وجود دارد، دولت این موانع را برطرف کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید